Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjonForrige revisjonNeste revisjon | Forrige revisjonNeste revisjonBegge sider neste revisjon | ||
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_for_togledere_ved_trafikkstyringssentralen_andre_signalanlegg [2021/11/16 13:31] – [Tabell] chrane | lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_for_togledere_ved_trafikkstyringssentralen_andre_signalanlegg [2022/01/12 11:00] – chrane | ||
---|---|---|---|
Linje 54: | Linje 54: | ||
| Særskilte brannobjekter og nødfrakopling: | | Særskilte brannobjekter og nødfrakopling: | ||
| | Gjøre rede for og/eller demonstrere: | | | Gjøre rede for og/eller demonstrere: | ||
- | | | | | | ||
| Annet | | | | | Annet | | | | ||
| Anbefalt praksis | | Anbefalt praksis | ||
Linje 118: | Linje 117: | ||
| Annet | Gjøre rede for: | - Forriglingstabeller for Thales-anleggene\\ Stasjonsautomater: | | Annet | Gjøre rede for: | - Forriglingstabeller for Thales-anleggene\\ Stasjonsautomater: | ||
| Anbefalt praksis | | Anbefalt praksis | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | TEST | ||
+ | {{tablelayout? | ||
+ | |||
+ | ^ Tema ^ Delmål | ||
+ | | Sikringsanlegg - Thales | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Grensesnitt mellom IM-modulene | ||
+ | | Brukergrensesnitt | ||
+ | | Kommandoer | ||
+ | | Skiftevei, lokalområder, | ||
+ | | ::: | ::: | Forskjeller mellom Arna og Jæren mtp frigiving av mellomliggende sporveksler mellom to frigitte arbeidsområder eller lokalområder | ||
+ | | ::: | Kjenne til: | Hvilke lange skifteveier det er mulig å stille | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Utfordringer med skifting på Boganes | ||
+ | | Togvei | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Utvidet flankedekning | ||
+ | | ::: | ::: | Feil i sikringsanlegget som gjør at det ikke kan stilles gjennomkjør på;\\ - Sandnes spor 6 mot høyre hovedspor i retning Boganes.\\ - Stavanger spor 6 mot venstre hovedspor i retning Boganes. | ||
+ | | AG-drift | ||
+ | | ::: | Kjenne til: | Utkjør M på Orstad kan ikke legges på AG-drift. | ||
+ | | Magasinering | ||
+ | | ::: | ::: | Hvordan kan man unngå at; \\ - Det stilles automatisk utkjør på Boganes når det sikres innkjør. \\ - Det stilles automatisk utkjør Stavanger når det sikres togvei frem til utkjør | ||
+ | | ::: | Kjenne til: | ATL overstyrer magasinering | ||
+ | | Sporsvekler og kryss-spiss | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Permanent låste sporveksler | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Rutine for testing av Siemens-veksler | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Rutine for testing av Alstom-veksler | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Akseltellerfeil i sporveksler og lange vs korte bein | ::: | ::: | | ||
+ | | Linjeblokk og sentralblokk | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Indre hovedsignals avhengighet til foranliggende blokkstrekning. | ||
+ | | ::: | ::: | Hvordan GSP på tilstøtende strekninger fungerer, og de ulike scenariene for dette beskrevet i instrukser og opplæringsmateriell | ||
+ | | Lampekontroll | ||
+ | | Særskilte brannobjekter | ||
+ | | Annet | Gjøre rede for: | Forriglingstabeller for Thales-anleggene | ||
+ | | ::: | ::: | Stasjonsautomater: | ||
+ | | ::: | ::: | Planovergangene på Orstad:\\ - Konflikt mellom skift og lastebiler ved lastesporene. \\ - Mulige løsninger dersom planovergangene ikke vil opp eller ned. | ::: | ::: | | ||
+ | | Anbefalt praksis | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Hvorfor noen tog kjøres på dvergtogvei fra Paradis, hvilke forutsetninger som må oppfylles og hvilke typer tog det gjelder. | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Rutine for å kjøre lokaltog videre fra Paradis når indre hovedsignal på Kvalaberg står i Stopp | ::: | ::: | | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
=== TSS NORD === | === TSS NORD === |