Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon | ||
lp_tr:laereplan_ertms_ostre_linje_for_togledere_i_oslo [2016/12/23 11:11] 127.0.0.1 ekstern redigering |
lp_tr:laereplan_ertms_ostre_linje_for_togledere_i_oslo [2023/01/05 11:12] (nåværende versjon) |
||
---|---|---|---|
Linje 27: | Linje 27: | ||
* //Sensorene skal samlet ha toglederkompetanse, | * //Sensorene skal samlet ha toglederkompetanse, | ||
- | * //Objektiv og upartisk// | + | |
==== 5. Gjennomføring av opplæringen og arbeidsform ==== | ==== 5. Gjennomføring av opplæringen og arbeidsform ==== | ||
Linje 87: | Linje 87: | ||
Togdriftsleder skal i begrunnelsen skriftlig gjøre rede for de generelle prinsipper som er lagt til grunn for bedømmelsen, | Togdriftsleder skal i begrunnelsen skriftlig gjøre rede for de generelle prinsipper som er lagt til grunn for bedømmelsen, | ||
- | Kandidaten har mulighet til å klage på skriftlige eksamensresultater, | + | Kandidaten har mulighet til å klage på skriftlige eksamensresultater, |
Fagansvarlig framføringssikkerhet oppnevner en ny sensor og seksjonssjef Funksjonell godkjenning oppnevner en ny sensor som skal vurdere besvarelsen på nytt. De to nye sensorene utgjør klagenemnd. Klagenemnda vurderer besvarelsen mot sensorveiledningen. | Fagansvarlig framføringssikkerhet oppnevner en ny sensor og seksjonssjef Funksjonell godkjenning oppnevner en ny sensor som skal vurdere besvarelsen på nytt. De to nye sensorene utgjør klagenemnd. Klagenemnda vurderer besvarelsen mot sensorveiledningen. | ||
Linje 106: | Linje 106: | ||
==== 9. Dokumentasjon av opplæringen ==== | ==== 9. Dokumentasjon av opplæringen ==== | ||
- | Sensorene fyller ut og skriver under skjema for bestått eksamen, i henhold til dokumentet Godkjenning og registrering av kompetanse i Trafikk | + | Sensorene fyller ut og skriver under skjema for bestått eksamen, i henhold til dokumentet Godkjenning og registrering av kompetanse i Kunde og trafikkdivisjonen |
===== Tema og leksjoner ===== | ===== Tema og leksjoner ===== |