Forskjell mellom versjoner av «TABELL:Systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase»

[ukontrollert revisjon][kontrollert revisjon]
(Ny side: <noinclude>Denne tabellen beskriver systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase.</noinclude> {| class="wikitable" style="text-align:left" |+ <caption>Systemløsninger for togv…)
 
(Endring av tabelltekst)
 
Linje 1: Linje 1:
 
<noinclude>Denne tabellen beskriver systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase.</noinclude>
 
<noinclude>Denne tabellen beskriver systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase.</noinclude>
 
{| class="wikitable" style="text-align:left"
 
{| class="wikitable" style="text-align:left"
|+ <caption>Systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase</caption>
+
|+ <caption>Tabell: Systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase</caption>
 
|-
 
|-
 
! Systemløsning  !! Bruk !! Beskrivelse og krav  
 
! Systemløsning  !! Bruk !! Beskrivelse og krav  

Nåværende revisjon fra 12. aug. 2021 kl. 13:34

Denne tabellen beskriver systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase.

Tabell: Systemløsninger for togvarmeanlegg med 1 000 V enfase
Systemløsning Bruk Beskrivelse og krav
1 000 V, 16,7 Hz Foretrukken løsning for elektrifiserte baner der det også forsynes kjøretøy, spesielt der 16,7 Hz har tilstrekkelig forsyningssikkerhet. Togvarmepost med 1 000 V og 16,7 Hz
1 000 V 50 Hz fasespenning
(nøytralpunktet kobles til returkretsen)
Foretrukken løsning for store hensettingsområder og for svak trefaseforsyning for å begrense usymmetrisk belastning Fasespenning 1 000 V og nøytralpunktet koblet til returkretsen
1 000 V 50 Hz linjespenning
(en fase kobles til returkretsen)
Foretrukken løsning for ikke-elektrifiserte baner (som ikke har energimontører for høyspenningsanlegg). Linjespenning 1 000 V og en fase koblet til returkretsen