Forskjell mellom versjoner av «TRV:00553»

[ukontrollert revisjon][kontrollert revisjon]
m (Opprettet)
 
(Lagt til kravlokasjon)
 
(En mellomliggende revisjon av en annen bruker er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
 
{{Krav
 
{{Krav
|ID=
+
|ID=TRV:00553
|bok=
+
|bok=540
|Kapittel=
+
|Kapittel=6
|kravtype=
+
|Vedlegg=
|Kravtekst=<onlyinclude></onlyinclude>
+
|Kravtekst=<onlyinclude>d) '''Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode:''' I byggeperioder kan det være mer enn  en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger.
 +
# Utførelse: Anlegget skal utformes slik at sannsynlighet for feil/nedriving begrenses til et minimum.
 +
# Utførelse: Hastigheten ved slike områder bør ikke overskride 80 km/t.</onlyinclude>
 +
|Grafikkvisning=
 +
|Relatert krav=
 
|Opprettet=
 
|Opprettet=
 
|Referanse=
 
|Referanse=
 
|Status=Gjeldende
 
|Status=Gjeldende
|Objektkategori=
+
|Banedataobjekt=
 +
|Kravlokasjon=[{{fullurl:540/6|#:~:text=TRV:00553}} Mekanisk utforming, Generelt]
 
}}
 
}}

Nåværende revisjon fra 30. sep. 2020 kl. 14:31

ID TRV:00553
Bok 540
Kapittel 6
Vedlegg
Kravtype
Kravtekst d) Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode: I byggeperioder kan det være mer enn en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger.
  1. Utførelse: Anlegget skal utformes slik at sannsynlighet for feil/nedriving begrenses til et minimum.
  2. Utførelse: Hastigheten ved slike områder bør ikke overskride 80 km/t.
Grafikkvisning
Krav følger av
Relatert krav
Opprettet
Referanse
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Mekanisk utforming, Generelt