Forskjell mellom versjoner av «TRV:00553»
[ukontrollert revisjon] | [ukontrollert revisjon] |
m (Opprettet) |
|||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Krav | {{Krav | ||
− | |ID= | + | |ID=TRV:00553 |
− | |bok= | + | |bok=540 |
− | |Kapittel= | + | |Kapittel=6 |
− | + | |Kravtekst=<onlyinclude>d) '''Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode:''' I byggeperioder kan det være mer enn en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger. | |
− | |Kravtekst=<onlyinclude></onlyinclude> | + | # Utførelse: Anlegget skal utformes slik at sannsynlighet for feil/nedriving begrenses til et minimum. |
+ | # Utførelse: Hastigheten ved slike områder bør ikke overskride 80 km/t.</onlyinclude> | ||
+ | |Relatert krav= | ||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
|Referanse= | |Referanse= | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
− | | | + | |Banedataobjekt= |
+ | |Bok_Kapittel= | ||
}} | }} |
Revisjonen fra 3. aug. 2020 kl. 10:51
ID | TRV:00553 |
---|---|
Bok | 540 |
Kapittel | 6 |
Vedlegg | |
Kravtype | |
Kravtekst | d) Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode: I byggeperioder kan det være mer enn en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger.
|
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | |
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon |