Forskjell mellom versjoner av «TRV:00553»
(Lagt til kravlokasjon) |
|||
Linje 3: | Linje 3: | ||
|bok=540 | |bok=540 | ||
|Kapittel=6 | |Kapittel=6 | ||
+ | |Vedlegg= | ||
|Kravtekst=<onlyinclude>d) '''Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode:''' I byggeperioder kan det være mer enn en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger. | |Kravtekst=<onlyinclude>d) '''Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode:''' I byggeperioder kan det være mer enn en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger. | ||
# Utførelse: Anlegget skal utformes slik at sannsynlighet for feil/nedriving begrenses til et minimum. | # Utførelse: Anlegget skal utformes slik at sannsynlighet for feil/nedriving begrenses til et minimum. | ||
# Utførelse: Hastigheten ved slike områder bør ikke overskride 80 km/t.</onlyinclude> | # Utførelse: Hastigheten ved slike områder bør ikke overskride 80 km/t.</onlyinclude> | ||
+ | |Grafikkvisning= | ||
|Relatert krav= | |Relatert krav= | ||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
Linje 11: | Linje 13: | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
|Banedataobjekt= | |Banedataobjekt= | ||
− | | | + | |Kravlokasjon=[{{fullurl:540/6|#:~:text=TRV:00553}} Mekanisk utforming, Generelt] |
}} | }} |
Nåværende revisjon fra 30. sep. 2020 kl. 15:31
ID | TRV:00553 |
---|---|
Bok | 540 |
Kapittel | 6 |
Vedlegg | |
Kravtype | |
Kravtekst | d) Overgang mellom ulike utforminger i byggeperiode: I byggeperioder kan det være mer enn en hastighetsklasse i overgangen mellom mekaniske utforminger.
|
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | |
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Mekanisk utforming, Generelt |