Dato |
Endring |
Vurderingsartikkel
|
07.10.2013 |
Spesifikasjon, utg.7 flyttet hit |
|
19.03.2018 |
- Delt omfang mhp. dimensjonerende laster i to deler; normal trafikk og tungtransport (avsn. 2.2)
- Tilføyd henvisning til hjulprofiler (avsn. 2.3)
- Tilføyd henvisning til EN 13232, del 2,3,5 og 9, samt TSI Infrastruktur (avsn.3.1)
- tilføyd krav om optimering av sporstivhet (avsn. 3.2)
- Fjernet henvisning til spesifikasjon for tresviller (avsn. 3.6)
- Fjernet krav til hardhet og vedheft for smørefrie glideplater (avsn. 3.11.1)
- Fjernet krav til korrosjonshindrende behandling
- Tilføyd nytt krav til grensesnitt/bormaler for drivmaskiner (avsn. 5.1)
- Tilføyd nytt krav til objektdeteksjon med referanse til EN 13232-4 (avsn. 5.2)
- Tilføyd nytt krav til min. avstand tunge-stokkskinne med referanse til EN 13232-4 (avsn. 5.3)
- Tilføyd nytt krav til grensesnitt mot sporvekselvarme med referanse til Teknisk spesifikasjon (avsn. 6)
- Toleranser er erstattet med henvisning til EN 13232-9 (avsn. 7.6)
- Tilføyd krav til transport av hele sporveksler (i 2-3 deler) med referanse til lasteprofiler i Bane NOR nett (avsn. 9.1)
- Tilføyd krav til levering av BIM modell (avsn. 10.1)
- Tilføyd krav til innhold og bruk av tittelfelt for byggetegninger (avsn. 10.2.2)
- Tilføyd henvisning til EN 13232-9 for akseptansetesting (avsn. 11)
- Tilføyd henvisning til EN 13232-4 for testing av objektdeteksjon og minste avstand tunge-stokkskinne (avsn. 11)
|
Vurderingsartikkel Sporveksler,_kryss_og_sporforbindelser 01.12.2020
|
14.01.2021 |
Tilføyd presisering om at kap. 8 i EN 15689 om forhåndsherding gjelder for denne spesifikasjonen |
Vurderingsartikkel Sporveksler,_kryss_og_sporforbindelser 14.01.2021
|