lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon
Neste revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon Begge sider neste revisjon
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2016/07/27 08:39]
larhed [Revisjonshistorikk]
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2016/07/27 08:41]
larhed [Tema 5: Arbeid i spor]
Linje 92: Linje 92:
 |0|Eksamen ikke gjennomført| |0|Eksamen ikke gjennomført|
  
-|**Karakter**|**Standard ved skriftlig og muntlig eksamen**|+|**Karakter**|**Skriftlig og muntlig eksamen**|
 |5|Bestått\\ Eleven viser god helhetsoversikt og svært god kompetanse i kunnskaps- og ferdighetsmålene. | |5|Bestått\\ Eleven viser god helhetsoversikt og svært god kompetanse i kunnskaps- og ferdighetsmålene. |
 |4|Bestått\\ Eleven viser helhetsoversikt og god kompetanse i kunnskaps- og ferdighetsmålene. | |4|Bestått\\ Eleven viser helhetsoversikt og god kompetanse i kunnskaps- og ferdighetsmålene. |
Linje 258: Linje 258:
 ==== Tema 2: Kunngjøringer og kommunikasjon ==== ==== Tema 2: Kunngjøringer og kommunikasjon ====
  
-**Hovedmål:** Eleven skal vise handlingskompetanse i kunngjøringer og kommunikasjon+**Hovedmål: Eleven skal vise handlingskompetanse i kunngjøringer og kommunikasjon**
  
 **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning
Linje 282: Linje 282:
 ==== Tema 3: Togleders oppgaver ==== ==== Tema 3: Togleders oppgaver ====
  
-**Hovedmål:** Eleven skal kjenne til togleders oppgaver, effektiv trafikkavvikling, togleders oppgaver på ulike driftsformer, og når togleder er barriere.+**Hovedmål: Eleven skal kjenne til togleders oppgaver, effektiv trafikkavvikling, togleders oppgaver på ulike driftsformer, og når togleder er barriere.**
  
 **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning
Linje 297: Linje 297:
 ==== Tema 4: Håndtere avvikssituasjoner==== ==== Tema 4: Håndtere avvikssituasjoner====
  
-**Hovedmål:** Eleven skal ha handlingskompetanse om håndtering av avvik, og uregelmessigheter og feil som kan oppstå ved jernbaneinfrastrukturen.+**Hovedmål: Eleven skal ha handlingskompetanse om håndtering av avvik, og uregelmessigheter og feil som kan oppstå ved jernbaneinfrastrukturen.**
  
 **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning, ferdighetstrening på simulator.  **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning, ferdighetstrening på simulator. 
Linje 314: Linje 314:
 ==== Tema 5: Arbeid i spor ==== ==== Tema 5: Arbeid i spor ====
  
-**Hovedmål:** Eleven skal opparbeide seg handlingskompetanse ved iverksettelse og avslutning av arbeider i spor+**Hovedmål: Eleven skal opparbeide seg handlingskompetanse ved iverksettelse og avslutning av arbeider i spor**
  
 **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning, case, ferdighetstrening på simulator **Arbeidsform på skolen:** Teoriundervisning, case, ferdighetstrening på simulator
lp_tr/laereplan_for_utdanning_togledere.txt · Sist endret: 2024/04/25 11:57 av chrane