lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon
Neste revisjon Begge sider neste revisjon
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2016/08/05 13:20]
km [4. Kompetansekrav til opplæringspersonell og sensorer]
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2016/08/05 13:21]
km [5. Gjennomføring av opplæringen og arbeidsform]
Linje 66: Linje 66:
 I læreplanens leksjoner brukes bestemte ord og uttrykk for å beskrive hvordan læringsbegrepet skal forstås og hvor grundig læringen skal være. Dette vil igjen ha betydning for hvilken vekt emnet skal ha og hvilke undervisningsmetoder og test/prøvemetoder som velges. I læreplanens leksjoner brukes bestemte ord og uttrykk for å beskrive hvordan læringsbegrepet skal forstås og hvor grundig læringen skal være. Dette vil igjen ha betydning for hvilken vekt emnet skal ha og hvilke undervisningsmetoder og test/prøvemetoder som velges.
  
-{{laereplanutdanning_av_togledere_Image_0.png}}+{{:lp_tr:laeringskompleksiteten_oker_for_hvert_niva.jpg?400|Lærekompleksiteten øker for hvert nivå}}
  
 Læringskompleksiteten øker for hvert nivå. Læringskompleksiteten øker for hvert nivå.
lp_tr/laereplan_for_utdanning_togledere.txt · Sist endret: 2024/04/25 11:57 av chrane