lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon
Neste revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon Begge sider neste revisjon
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/04/29 08:13]
ingrid_dale_bjordal [Vedlegg 1: Bane NOR ikke-tekniske ferdigheter (ITEF) for togledere]
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/04/29 08:20]
ingrid_dale_bjordal [Vedlegg 1: Bane NOR ikke-tekniske ferdigheter (ITEF) for togledere]
Linje 243: Linje 243:
  
  
-Dette er en oversikt over de ikke-tekniske ferdighetene som Kunde og trafikkdivisjonen forventer av en togleder. \\ Atferds indikatorer (kulepunktene) er eksempler på hvordan togledere kan fremvise disse ferdighetene.  +Dette er en oversikt over de ikke-tekniske ferdighetene som Kunde og trafikkdivisjonen forventer av en togleder. \\ Atferds indikatorer (kulepunktene) er eksempler på hvordan togledere kan fremvise disse ferdighetene. 
- +{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto}} 
- +^ **Sammanhandling: kommunikasjon og samarbeid**  ^ Forklaring                                                       
-^**Sammanhandling: kommunikasjon og samarbeid**^ Forklaring ^ +| Uttale seg klart og tydelig                     | - Uttrykker seg kortfattet og tydelig                            
-|Uttale seg klart og tydelig | - Uttrykker seg kortfattet og tydelig \\|  +| :::                                             - Sier og gjør ting på en slik måte at det ikke kan misforståes 
-                               - Sier og gjør ting på en slik måte at det ikke kan misforstås \\                               - Har en god og naturlig tone med sine kolleger \\ +| :::                                             | - Ryddig overføring av oppgaver og ansvar ved vaktavløsning      | 
-                               - Er høflig, behersket og korrekt i kontakt med andre | +| :::                                             | - Har en god og naturlig tone med sine kolleger                  | 
 +| :::                                             - Er høflig, behersket og korrekt i kontakt med andre            
 +| Forsikrer seg om at andre har forstått ved å utføre tilbakelesning med kontroll                                    | 
 +|Tilby, be om og ta imot hjelp når situasjonen tilsier det | - Holder øye med og kryssjekker andres handlinger       | 
 +| :::                                             | - Hjelper til ved behov                                          | 
 +| :::                                             | - Ber om hjelp når det er behov                                  |
lp_tr/laereplan_for_utdanning_togledere.txt · Sist endret: 2024/04/25 11:57 av chrane