lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon
Neste revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon Begge sider neste revisjon
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/04/29 09:14]
ingrid_dale_bjordal [Tabell]
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/04/29 09:15]
ingrid_dale_bjordal [Tabell]
Linje 244: Linje 244:
  
 Dette er en oversikt over de ikke-tekniske ferdighetene som Kunde og trafikkdivisjonen forventer av en togleder. \\ Atferds indikatorer (kulepunktene) er eksempler på hvordan togledere kan fremvise disse ferdighetene. Dette er en oversikt over de ikke-tekniske ferdighetene som Kunde og trafikkdivisjonen forventer av en togleder. \\ Atferds indikatorer (kulepunktene) er eksempler på hvordan togledere kan fremvise disse ferdighetene.
-{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="1090px"}}+{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="512px"}}
 ^ **Samhandling : Kommunikasjon og samarbeid**                                    ^ **Forklaring**                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ^ ^ **Samhandling : Kommunikasjon og samarbeid**                                    ^ **Forklaring**                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ^
 | Uttale seg klart og tydelig                                                     | - Uttrykker seg kortfattet og tydelig \\ - Sier og gjør ting på en slik måte at det ikke kan misforstås \\ - Ryddig overføring av oppgaver og ansvar ved vaktavløsning \\ - Har en god og naturlig tone med sine kolleger \\ - Er høflig, behersket og korrekt i kontakt med andre \\ - Forsikrer seg om at andre har forstått ved å utføre tilbakelesning med kontroll \\ - Gir klare og utvetydige instruksjoner  | | Uttale seg klart og tydelig                                                     | - Uttrykker seg kortfattet og tydelig \\ - Sier og gjør ting på en slik måte at det ikke kan misforstås \\ - Ryddig overføring av oppgaver og ansvar ved vaktavløsning \\ - Har en god og naturlig tone med sine kolleger \\ - Er høflig, behersket og korrekt i kontakt med andre \\ - Forsikrer seg om at andre har forstått ved å utføre tilbakelesning med kontroll \\ - Gir klare og utvetydige instruksjoner  |
lp_tr/laereplan_for_utdanning_togledere.txt · Sist endret: 2024/04/25 11:57 av chrane