Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon | Neste revisjon Begge sider neste revisjon | ||
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/09/06 10:22] ingrid_dale_bjordal [Vedlegg 1: Bane NOR ikke-tekniske ferdigheter (ITEF) for togledere] |
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/09/06 10:24] ingrid_dale_bjordal [Vedlegg 1: Bane NOR ikke-tekniske ferdigheter (ITEF) for togledere] |
||
---|---|---|---|
Linje 256: | Linje 256: | ||
| ::: | | | ::: | | ||
| ::: | | | ::: | | ||
+ | ^Situasjonsbevissthet og framsynthet ^ | ||
+ | |• Gjør gode prioriteringer \\ | | ||
+ | |• Opprettholder oversikt over alle aktiviteter i og ved sporet som har betydning for trafikksikkerheten (tog, arbeider, skift, befaringer) \\ | | ||
+ | |• Utnytter fleksibiliteten i kapasiteten til å få smidigst mulig trafikkavvikling. \\| | ||
+ | |• Proaktiv. Ser hvordan egne valg og eksterne forhold kommer til å påvirke totalsituasjonen flere skritt fremover.| | ||
+ | |||