Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon | Neste revisjon Begge sider neste revisjon | ||
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/09/06 10:33] ingrid_dale_bjordal [Vedlegg 1: Bane NOR ikke-tekniske ferdigheter (ITEF) for togledere] |
lp_tr:laereplan_for_utdanning_togledere [2019/09/06 10:34] ingrid_dale_bjordal [Vedlegg 1: Bane NOR ikke-tekniske ferdigheter (ITEF) for togledere] |
||
---|---|---|---|
Linje 262: | Linje 262: | ||
| ::: | | | ::: | | ||
^ Oppgavehåndtering og selvinnsikt ^ | ^ Oppgavehåndtering og selvinnsikt ^ | ||
- | |• Er bevisst på og håndterer målkonflikter\\| | + | |• Er bevisst på og håndterer målkonflikter \\ | |
- | |• Stiller på jobb uthvilt og i form \\| | + | |• Stiller på jobb uthvilt og i form \\ | |
- | |• Håndterer distraksjoner godt\\| | + | |• Håndterer distraksjoner godt \\ | |
- | |• Sier nei/stopp for å begrense egen arbeidsbelastning\\| | + | |• Sier nei/stopp for å begrense egen arbeidsbelastning \\ | |
- | |• Tar en timeout for å få oversikt når dette er påkrevet\\| | + | |• Tar en timeout for å få oversikt når dette er påkrevet\\ | |
- | |• Rådfører seg med andre, bl.a. ved usikkerhet\\| | + | |• Rådfører seg med andre, bl.a. ved usikkerhet \\ | |
- | |• Ber om hjelp når det er behov\\| | + | |• Ber om hjelp når det er behov \\ | |
- | |• Fornuftig bruk av pauser| | + | |• Fornuftig bruk av pauser | |