lp_tr:lokal_opplaeringsplan_for_txp
Forskjeller
Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon
|
Forrige revisjon
Neste revisjon
Begge sider neste revisjon
|
lp_tr:lokal_opplaeringsplan_for_txp [2020/05/14 09:32] kristin_strand |
lp_tr:lokal_opplaeringsplan_for_txp [2020/05/14 09:52] torgeir_blesvik |
{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="122px,206px,394px"}} | {{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="122px,206px,394px"}} |
| **Tema ** | **Delmål ** | **Kriterier (TXP skal…)** | **Opplærings**\\ **materiell (ORV,SJN osv.)** | | | **Tema ** | **Delmål ** | **Kriterier (TXP skal…)** | **Opplærings**\\ **materiell (ORV,SJN osv.)** | |
| Lokale forhold for stasjon og strekning | Gjøre rede for lokale forhold knyttet til stasjon/skifte-tomt/drifts-banegård | **Trafikkstyring** \\ \\ Gjøre rede for hvilke \\togspor som er mest hensiktsmessig å benytte i ulike situasjoner for å sikre effektiv trafikkavvikling: \\ \\ Det kan være midlertidige restriksjoner for trafikkstyring for hver rutetermin\\ -Gjennomgang av aktuelle restriksjoner\\ -Maks toglengde for ekstratog er 600 meter\\ -Det er mulig å kjøre ekstratog i annet innstilt togs rute dersom toglengde avklares med togekspeditør \\ \\ **Sidespor underlagt Kongsvinger stasjon** \\ -Solørbanen\\ -Roverud sidespor km 109.30. Sikret med A-lås \\ \\ **Befaring** \\ -Stasjonsområdet\\ -Plattformer\\ - Signaler\\ -Personovergang\\ -S-låser, sporsperrer og lokalomstillere\\ -KL brytere\\ - Sporveksler og spesifikt sporveksel 49\\ -Sveiver til sporveksler (sveivskap ved sporveksel 49)\\ -Stasjonering av arbeidsmaskiner\\ -Hensettingsspor og eventuelt stengte spor\\ -Lokstall\\ -Varmeposter 1000V\\ -Norsenga tømmerterminal\\ -Planovergang med betjeningsskap:\\ - Kongsvinger omformerstasjon\\ | | Lokale forhold for stasjon og strekning | Gjøre rede for lokale forhold knyttet til stasjon/skiftetomt/\\ driftsbanegård\\ | **Trafikkstyring**\\ Gjøre rede for hvilke \\togspor som er mest hensiktsmessig å benytte i ulike situasjoner for å sikre effektiv trafikkavvikling: \\ \\ Det kan være midlertidige restriksjoner for trafikkstyring for hver rutetermin\\ -Gjennomgang av aktuelle restriksjoner\\ -Maks toglengde for ekstratog er 600 meter\\ -Det er mulig å kjøre ekstratog i annet innstilt togs rute dersom toglengde avklares med togekspeditør \\ \\ **Sidespor underlagt Kongsvinger stasjon** \\ -Solørbanen\\ -Roverud sidespor km 109.30. Sikret med A-lås \\ \\ **Befaring** \\ -Stasjonsområdet\\ -Plattformer\\ - Signaler\\ -Personovergang\\ -S-låser, sporsperrer og lokalomstillere\\ -KL brytere\\ - Sporveksler og spesifikt sporveksel 49\\ -Sveiver til sporveksler (sveivskap ved sporveksel 49)\\ -Stasjonering av arbeidsmaskiner\\ -Hensettingsspor og eventuelt stengte spor\\ -Lokstall\\ -Varmeposter 1000V\\ -Norsenga tømmerterminal\\ -Planovergang med betjeningsskap:\\ - Kongsvinger omformerstasjon\\ | SJN | |
| | |Bla bla |**hjja** \\ kunne \\ ta på et \\ ja, da \\ | SJN | |
| |
| |
| |Bla bla |**hjja** \\ kunne \\ ta på et \\ ja, da \\ |SJN| | |
| | | | | | |
| |
lp_tr/lokal_opplaeringsplan_for_txp.txt · Sist endret: 2023/01/05 11:12 (ekstern redigering)