Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Neste revisjon | Forrige revisjon Neste revisjon Begge sider neste revisjon | ||
lp_tr:opplaeringsplan_for_sikkerhetsopplaering [2016/08/15 08:31] aurora_voje opprettet |
lp_tr:opplaeringsplan_for_sikkerhetsopplaering [2017/04/07 10:14] 127.0.0.1 ekstern redigering |
||
---|---|---|---|
Linje 1: | Linje 1: | ||
- | ====== Opplæringsplan | + | ===== Opplæringsplan |
+ | |||
+ | **Ikke operative funksjoner av betydning for sikkerheten** | ||
+ | |||
+ | **Opplæringsplan for Sikkerhetsopplæring** | ||
+ | |||
+ | Det vil være flere personer som til sammen dekker de ulike fagområdene til funksjonen Sikkerhetsopplæring. Den enkelte person skal gjennomføre opplæring i det/de temaer vedkommende skal utføre oppgaver innenfor. | ||
+ | |||
+ | Ved utpeking til funksjonen Sikkerhetsopplæring har HR-sjef ansvar for å organisere gjennomføring av tiltakene i denne opplæringsplanen. | ||
+ | |||
+ | ^Oppgaver av betydning for sikkerheten ^Kryss av tema per person ^Kompetansekrav ^Ivaretatt ^Tiltak| | ||
+ | |Pedagogisk gjennomføring av opplæring | |Organisasjonsforståelse\\ Pedagogisk forståelse\\ | |Sette seg inn i divisjonens og seksjonens ansvarsområder, | ||
+ | |Utarbeide og oppdatere læreplaner| |Kjennskap til dokumentstruktur \\ Kjennskap til krav til læreplaner| |Sette seg inn i divisjonens og seksjonens ansvarsområder, | ||
+ | |Forberede og utarbeide undervisningsmateriell| |Pedagogisk forståelse\\ Kunnskap om presentasjonsteknikk| |Delta på fagsamling\\ Delta på kurs i presentasjonsteknikk| | ||
+ | |Undervise| |Kunnskap om presentasjonsteknikk| |Delta på kurs i presentasjonsteknikk| | ||
+ | |Gjennomføre kollegaveiledning| |Gjennomført kurs for kollegaveiledere| |Gjennomføre kurs for kollegaveiledere\\ | | ||
+ | |Være simulatorinstruktør| |Gjennomført kurs for simulatorinstruktører| |Gjennomføre kurs for simulatorinstruktører| | ||
+ | |||
+ | |< 52em 40% 60% >| | ||
+ | ^Opplæringstiltak gjennomført^^ | ||
+ | |Dato/ | ||
+ | |||