lp_tr:opplaeringsplan_for_toginformatorer

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon
Neste revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon Begge sider neste revisjon
lp_tr:opplaeringsplan_for_toginformatorer [2020/01/29 13:36]
ingrid_dale_bjordal
lp_tr:opplaeringsplan_for_toginformatorer [2020/01/29 13:49]
ingrid_dale_bjordal [Tabell]
Linje 9: Linje 9:
  
 ====Kunde- og trafikkinformasjon ==== ====Kunde- og trafikkinformasjon ====
- +{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="260px,345px,202px,80px"}} 
-|**Mål**|**Krav**\\ |**Referanse **|**Omfang**| +| **Mål**                 | **Krav**\\                                                                                                                                                    | **Referanse **                                                 | **Omfang**      
-| Kjenne til Jernbanen| * Kjenne til det grunnleggende om hvordan jernbanen fungerer \\ * Kjenne til fagterminologi \\ * Kjenne til hvilke togselskaper som kjører på jernbanenettet|Heftet //Slik fungerer jernbanen,//\\ Håndbok for KTI, kap. 7 | Teori: 2 timer| +| Kjenne til Jernbanen    | * Kjenne til det grunnleggende om hvordan jernbanen fungerer \\ * Kjenne til fagterminologi \\ * Kjenne til hvilke togselskaper som kjører på jernbanenettet  | Heftet //Slik fungerer jernbanen,//\\ Håndbok for KTI, kap. 7  | Teori: 2 timer  
-|Kjenne til Bane NOR| * Kjenne til organisasjonsstrukturen i Bane NOR\\ * Obligatoriske kurs \\ * Kjenne til ytelsesordningen|E-læring: Ny i Bane NOR|Teori: 2 timer| +| Kjenne til Bane NOR     | * Kjenne til organisasjonsstrukturen i Bane NOR\\ * Obligatoriske kurs \\ * Kjenne til ytelsesordningen                                                       | E-læring: Ny i Bane NOR                                        | Teori: 2 timer  
-|Kjenne til enheten KTI| * Kjenne til avdelingen KTI \\ * Kjenne til Kundelogistikk ved avvikshåndtering\\ * Kjenne til Punktlighet\\ * Kjenne til Kundesenteret| |Teori: 2 timer|+| Kjenne til enheten KTI  | * Kjenne til avdelingen KTI \\ * Kjenne til Kundelogistikk ved avvikshåndtering\\ * Kjenne til Punktlighet\\ * Kjenne til Kundesenteret                                                                                      | Teori: 2 timer  |
  
 ====Kunde­informasjons­systemet ==== ====Kunde­informasjons­systemet ====
Linje 24: Linje 24:
  
 ====Standard for kundeinformasjon ==== ====Standard for kundeinformasjon ====
- +{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="253px,368px,187px,62px"}} 
-|Kunden i sentrum. Ha kunnskap om kundenes behov og hva kundene forventer at vi leverer| * Ha kunnskap om KTIs kunder\\ * Kunne KTIs plattform for god kundeinformasjon\\ * Kjenne til hva kundene ønsker at vi leverer under et avvik\\ * Være bevisst på å bruke klart språk|Håndbok for KTI, kap. 2.1\\ Opplærings-modul 3 – Håndbok og standard|2 timer| +| Kunden i sentrum. Ha kunnskap om kundenes behov og hva kundene forventer at vi leverer  | * Ha kunnskap om KTIs kunder\\ * Kunne KTIs plattform for god kundeinformasjon\\ * Kjenne til hva kundene ønsker at vi leverer under et avvik\\ * Være bevisst på å bruke klart språk                                                                                                                                                                                                                                 | Håndbok for KTI, kap. 2.1\\ Opplærings-modul 3 – Håndbok og standard        | 2 timer  
-|Kjenne til hva Bane NOR lover å levere kundene av informasjon på stasjonene| * Kjenne til hva Bane NOR leverer informasjon om\\ * Kjenne til hvilke informasjonselementer KARI leverer informasjon til og hvordan de fungerer  \\ * Kjenne til hvilke statiske informasjonselementer vi har på stasjonene\\ * Kunne stasjonsprofilene for når KARI sender automatiske høyttalermeldinger\\ * Kunne tekstene for generelle meldinger, tiltak og årsaker\\ * Kjenne til prinsippene for klart språk|Håndbok for KTI, \\ Kap. 2 og 5\\ Opplærings­modul 3 – Håndbok og standard|3 timer|+| Kjenne til hva Bane NOR lover å levere kundene av informasjon på stasjonene             | * Kjenne til hva Bane NOR leverer informasjon om\\ * Kjenne til hvilke informasjonselementer KARI leverer informasjon til og hvordan de fungerer  \\ * Kjenne til hvilke statiske informasjonselementer vi har på stasjonene\\ * Kunne stasjonsprofilene for når KARI sender automatiske høyttalermeldinger\\ * Kunne tekstene for generelle meldinger, tiltak og årsaker\\ * Kjenne til prinsippene for klart språk  | Håndbok for KTI, \\ Kap. 2 og 5\\ Opplærings­modul 3 – Håndbok og standard  | 3 timer  |
  
 ====Håndbok ==== ====Håndbok ====
lp_tr/opplaeringsplan_for_toginformatorer.txt · Sist endret: 2024/06/14 09:27 av chrane