Begge sider forrige revisjon
Forrige revisjon
|
Neste revisjon
Begge sider neste revisjon
|
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/04/07 09:04] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/04/07 09:05] chrane [Tabell] |
==== Bolna ==== | ==== Bolna ==== |
{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="120px,130px,300px,130px,150px,"}} | {{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="120px,130px,300px,130px,150px,"}} |
| **Bolna** | | | | | | | **Bolna** | | | | | |
^ Tema ^ Delmål ^ Kriterier ^ Ansvar ^ Pensum - referanser ^ | ^ Tema ^ Delmål ^ Kriterier ^ Ansvar ^ Pensum - referanser ^ |
| **Stasjon og strekning** | Beskriv | Bolna st. ligger ved km 571,09 på Nordlandsbanen. \\ Driftsform: Strekning med togmelding.\\ Enkelt innkjørsignal. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | | | **Stasjon og strekning** | Beskriv | Bolna st. ligger ved km 571,09 på Nordlandsbanen. \\ Driftsform: Strekning med togmelding.\\ Enkelt innkjørsignal. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | |
| **Trafikkstyring** | Kjenne til | Bruk av C-lås. \\ Oppbevaring av sikkerhetsnøkkel nr.1, og reserve kontrollåsnøkler.\\ Bruken av signaltelegraf, \\ og kontrollsignal ved togs ankomst. | Os-txp | | | | **Trafikkstyring** | Kjenne til | Bruk av C-lås. \\ Oppbevaring av sikkerhetsnøkkel nr.1, og reserve kontrollåsnøkler.\\ Bruken av signaltelegraf, \\ og kontrollsignal ved togs ankomst. | Os-txp | | |
| **Beredskap** | Kjenne til | Endret beredskap gis av Togleder via FIDO\\ Tilkalling av nødvendig personale via Fron eller vakttelefon TXP:\\ Alle avvik går via Togleder. | Os-txp | | | | **Beredskap** | Kjenne til | Endret beredskap gis av Togleder via FIDO\\ Tilkalling av nødvendig personale via Fron eller vakttelefon TXP:\\ Alle avvik går via Togleder. | Os-txp | | |
| **Skifteveier** | Kjenne til | Spor arrangementet. Korte togspor | Os-txp | | | | **Skifteveier** | Kjenne til | Spor arrangementet. Korte togspor | Os-txp | | |
| **Tekniske systemer** | Kunne | Bruken av FIDO, TIOS og GSM-R.\\ Registrering av funksjonelt nummer til Funkwerk/ OPH. | Os-txp | | | | **Tekniske systemer** | Kunne | Bruken av FIDO, TIOS og GSM-R.\\ Registrering av funksjonelt nummer til Funkwerk/ OPH. | Os-txp | | |
| | Kjenne til | Plassering av sikringsskap | | | | | | Kjenne til | Plassering av sikringsskap | | | |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/\\ stillverk \\ (utover standard)** | | | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | Kjenne til | Ingen passasjerutveksling.\\ Stasjonen egner seg ikke for av/på-stigning, da høydeforskjell mellom plattform og stigtrinn er for høyt.\\ Vekslene kan ise fort ved visse værforhold. | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | Kjenne til | Ingen passasjerutveksling.\\ Stasjonen egner seg ikke for av/på-stigning, da høydeforskjell mellom plattform og stigtrinn er for høyt.\\ Vekslene kan ise fort ved visse værforhold. | Os-txp | | |
| |
| |