Begge sider forrige revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon
|
Forrige revisjon
Neste revisjon
Begge sider neste revisjon
|
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/04/07 09:46] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/04/07 09:55] chrane [Tabell] |
==== Mo i Rana ==== | ==== Mo i Rana ==== |
{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="120px,130px,300px,130px,150px,"}} | {{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="120px,130px,300px,130px,150px,"}} |
| **Mo i Rana** | | | | | | | **Mo i Rana** | | | | | |
^ Tema ^ Delmål ^ Kriterier ^ Ansvar ^ Pensum - referanser ^ | ^ Tema ^ Delmål ^ Kriterier ^ Ansvar ^ Pensum - referanser ^ |
| **Stasjon og strekning** | | Mo i Rana st. ligger ved km 597,83 på Nordlandsbanen. \\ Driftsform: Strekning med togmelding. \\ Komplett sikringsanlegg. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | | | **Stasjon og strekning** | | Mo i Rana st. ligger ved km 597,83 på Nordlandsbanen. \\ Driftsform: Strekning med togmelding. \\ Komplett sikringsanlegg. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | |
| **Trafikkstyring** | | | Os-txp | | | | **Trafikkstyring** | | Bruk av stillverk. Stillverksinstruks. Forriglingstabell. Indre innkjør- og utkjørhovedsignal. \\ Txp’s nærvær på plattform – SJN 6.6.6. Kjøring av malmtog, og bruk av halemagnet SJN 6.6.6. – 6.6.7. \\ Oppbevaring av kontrollåsnøkler.\\ Bruk av kontaktmagneter ved snørydding.\\ Gjøre seg kjent med gjøremålspermen for lokale forhold. | Os-txp | | |
| **Beredskap** | | | Os-txp | | | | **Beredskap** | Kjenne til | Endret beredskap gis av Togleder via FIDO. Tilkalling av nødvendig personale via FRON eller vakttelefon TXP. \\ Alle avvik går via Togleder. | Os-txp | | |
| **Skifteveier** | | | Os-txp | | | | **Skifteveier** | Kjenne til | Utvendig sporarrangement. \\ Beliggenheten til lokstall, svingskive, drivstoffylling, godsterminalen og Rana Gruber ss (Gullsmedvik). \\ Bruken av høyt skiftesignal, dvergsignal og S-lås. | Os-txp | | |
| **Tekniske systemer** | | | Os-txp | | | | **Tekniske systemer** | Kjenne til | Bruken av FIDO og TIOS.\\ Monitor ute ved plattform.\\ Bruken av Alstomsporveksler – sveiving og kontroll etter oppkjøring.\\ Plassering av sikringsskap. | Os-txp | | |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | Kjenne til | Sporlengder. Plattformlenge spor 2.\\ Bruken av dverg/lok spv 2/17 og 202. \\ Treghet i R201 og R646. | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | | | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | | Undergang til spor 2. \\ Høyttalertjeneste. | Os-txp | | |
| |
==== Mosjøen ==== | ==== Mosjøen ==== |