Begge sider forrige revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon
|
Forrige revisjon
Neste revisjon
Begge sider neste revisjon
|
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/04/22 09:18] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/04/22 09:22] chrane [Tabell] |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | Kjenne til | Personovergang til spor 2. | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | Kjenne til | Personovergang til spor 2. | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | Kjenne til | Persontog kjøres i spor 2, pga plattformlengde.\\ Høyttalertjeneste. | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | Kjenne til | Persontog kjøres i spor 2, pga plattformlengde.\\ Høyttalertjeneste. | Os-txp | | |
| | **Opplæring** | | | | | |
| |
| |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | | 1 | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | | 1 | Os-txp | | |
| | **Opplæring** | | | | | |
| |
| |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | | | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | | | Os-txp | | |
| | **Opplæring** | | | | | |
| |
==== Bolna ==== | ==== Bolna ==== |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | Kjenne til | Ingen passasjerutveksling.\\ Stasjonen egner seg ikke for av/på-stigning, da høydeforskjell mellom plattform og stigtrinn er for høyt.\\ Vekslene kan ise fort ved visse værforhold. | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | Kjenne til | Ingen passasjerutveksling.\\ Stasjonen egner seg ikke for av/på-stigning, da høydeforskjell mellom plattform og stigtrinn er for høyt.\\ Vekslene kan ise fort ved visse værforhold. | Os-txp | | |
| | **Opplæring** | | | | | |
| |
| |
==== Dombås ==== | ==== Dombås ==== |
{{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="120px,130px,300px,130px,150px,"}} | {{tablelayout?rowsHeaderSource=Auto&colwidth="120px,130px,300px,130px,150px,"}} |
| **Dombås** | | | | | | | **Dombås** | | | | | |
^ Tema ^ Delmål ^ Kriterier ^ Ansvar ^ Pensum - referanser ^ | ^ Tema ^ Delmål ^ Kriterier ^ Ansvar ^ Pensum - referanser ^ |
| **Stasjon og strekning** | | Samspill med togleder Trondheim, sør og nord, og TXP Raumabanen. Tuneller i alle tre retninger | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | | | **Stasjon og strekning** | | Samspill med togleder Trondheim, sør og nord, og TXP Raumabanen. Tuneller i alle tre retninger | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | |
| **Trafikkstyring** | | Kun påstigning fra mellomplattform for sp 1 og 2 | Os-txp | | | | **Trafikkstyring** | | Kun påstigning fra mellomplattform for sp 1 og 2 | Os-txp | | |
| **Beredskap** | | | Os-txp | | | | **Beredskap** | | | Os-txp | | |
| **Skifteveier** | | //Txp betjener lyssignal i tunellene. Hensettingspor under KL,unntak kort spor 10. Sidespor og usikret plo inne på st.// | Os-txp | | | | **Skifteveier** | | Txp betjener lyssignal i tunellene. Hensettingspor under KL,unntak kort spor 10. \\ Sidespor og usikret plo inne på st. | Os-txp | | |
| **Tekniske systemer** | | | Os-txp | | | | **Tekniske systemer** | | | Os-txp | | |
| **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | Txp utløser togvei manuelt på tog fra Raumabanen. Varmeposter 1000/400 V | Os-txp | | | | **Lokale sikringsanlegg/stillverk (utover standard)** | | Txp utløser togvei manuelt på tog fra Raumabanen. Varmeposter 1000/400 V | Os-txp | | |
| **Anbefalt praksis** | gjøre rede for | 3 | Os-txp | | | | **Anbefalt praksis** | gjøre rede for | 3 | Os-txp | | |
| | **Opplæring** | Anbefaling | | | | |
| |
| |