Begge sider forrige revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon
|
Forrige revisjon
Neste revisjon
Begge sider neste revisjon
|
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/06/10 11:18] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/06/10 11:19] chrane [Tabell] |
| **Stasjon og strekning** | Beskrive | Oteråga st ligger på strekning med togmelding\\ Stasjonen har enkelt innkjørsignal | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | | | **Stasjon og strekning** | Beskrive | Oteråga st ligger på strekning med togmelding\\ Stasjonen har enkelt innkjørsignal | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | |
| **Trafikkstyring** | Beskrive\\ Kjenne til\\ Gjøre rede for | Rutine PLO telefon\\ Kontroll av oppkjørt Alstom spv 1 og 2 \\ Koble OPH til funksjonelt nr. | Os-txp | SJN | | | **Trafikkstyring** | Beskrive\\ Kjenne til\\ Gjøre rede for | Rutine PLO telefon\\ Kontroll av oppkjørt Alstom spv 1 og 2 \\ Koble OPH til funksjonelt nr. | Os-txp | SJN | |
| | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** | | | | | |
| **Beredskap** | Kjenne til | Varslingsrutiner togleder, FRON og Txpvakt | Os-txp | | | | **Beredskap** | Kjenne til | Varslingsrutiner togleder, FRON og Txpvakt | Os-txp | | |
| **Skifteveier** | | | Os-txp | | | | **Skifteveier** | | | Os-txp | | |
| **Stasjon og strekning** | Beskrivelse | Roa stasjon grenser til 2 fjernstyrte strekninger og 1 strekning med togmelding. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | | | **Stasjon og strekning** | Beskrivelse | Roa stasjon grenser til 2 fjernstyrte strekninger og 1 strekning med togmelding. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | |
| **Trafikkstyring** | Spesielle forhold | • Ved oppkjørt sporveksel: Sporveksel 8 og 13 kan ikke passeres før den har blitt kontrollert av ansvarlig vedlikeholdsenhet. Togekspeditør har ikke sveiv til disse sporvekslene. Manuell omlegging av sporveksler med 3 eller flere drivmaskiner, og sporveksler med bevegelige kryss-spiss kan kun utføres av personale med opplæring og godkjenning til dette ref. SJN 1.5.5.5\\ • Parkering av ikke klatrevennlig togsett: Kun tillatt i spor 4 hvis det ikke er vakthold\\ • Bevoktning av personovergang til spor 2 og 3\\ • Rutiner ved bruk av planovergangstelefon\\ • Det er 3 forskjellige nødfrakoblingssløyfer på Roa | Os-txp | | | | **Trafikkstyring** | Spesielle forhold | • Ved oppkjørt sporveksel: Sporveksel 8 og 13 kan ikke passeres før den har blitt kontrollert av ansvarlig vedlikeholdsenhet. Togekspeditør har ikke sveiv til disse sporvekslene. Manuell omlegging av sporveksler med 3 eller flere drivmaskiner, og sporveksler med bevegelige kryss-spiss kan kun utføres av personale med opplæring og godkjenning til dette ref. SJN 1.5.5.5\\ • Parkering av ikke klatrevennlig togsett: Kun tillatt i spor 4 hvis det ikke er vakthold\\ • Bevoktning av personovergang til spor 2 og 3\\ • Rutiner ved bruk av planovergangstelefon\\ • Det er 3 forskjellige nødfrakoblingssløyfer på Roa | Os-txp | | |
| | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** | | | | | |
| **Beredskap** | | Kunne tilkalle nødvendig personell ved uønskede hendelser. | Os-txp | | | | **Beredskap** | | Kunne tilkalle nødvendig personell ved uønskede hendelser. | Os-txp | | |
| **Skifteveier** | | Det er mulighet for å dele stasjonen slik at man kan ha både frigitt for lokal skifting og kjøre tog på andre deler av stasjonen.\\ \\ Det er egne skiftenummer xx – xx for Roa. | Os-txp | | | | **Skifteveier** | | Det er mulighet for å dele stasjonen slik at man kan ha både frigitt for lokal skifting og kjøre tog på andre deler av stasjonen.\\ \\ Det er egne skiftenummer xx – xx for Roa. | Os-txp | | |