lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold
Forskjeller
Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon
Forrige revisjon
|
Neste revisjon
Begge sider neste revisjon
|
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/06/10 11:20] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/06/10 11:20] chrane [Tabell] |
| **Stasjon og strekning** | | Mo i Rana st. ligger ved km 597,83 på Nordlandsbanen. \\ Driftsform: Strekning med togmelding. \\ Komplett sikringsanlegg. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | | | **Stasjon og strekning** | | Mo i Rana st. ligger ved km 597,83 på Nordlandsbanen. \\ Driftsform: Strekning med togmelding. \\ Komplett sikringsanlegg. | Os-txp | Lokale bestemmelser i ORV\\ Lokale bestemmelser i TOK\\ Lokale bestemmelser i Trasé\\ Lokale bestemmelser i SJN | |
| **Trafikkstyring** | | Bruk av stillverk. Stillverksinstruks. Forriglingstabell. Indre innkjør- og utkjørhovedsignal. \\ Txp’s nærvær på plattform – SJN 6.6.6. Kjøring av malmtog, og bruk av halemagnet SJN 6.6.6. – 6.6.7. \\ Oppbevaring av kontrollåsnøkler.\\ Bruk av kontaktmagneter ved snørydding.\\ Gjøre seg kjent med gjøremålspermen for lokale forhold. | Os-txp | | | | **Trafikkstyring** | | Bruk av stillverk. Stillverksinstruks. Forriglingstabell. Indre innkjør- og utkjørhovedsignal. \\ Txp’s nærvær på plattform – SJN 6.6.6. Kjøring av malmtog, og bruk av halemagnet SJN 6.6.6. – 6.6.7. \\ Oppbevaring av kontrollåsnøkler.\\ Bruk av kontaktmagneter ved snørydding.\\ Gjøre seg kjent med gjøremålspermen for lokale forhold. | Os-txp | | |
| | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** | | | | | |
| **Beredskap** | Kjenne til | Endret beredskap gis av Togleder via FIDO. Tilkalling av nødvendig personale via FRON eller vakttelefon TXP. \\ Alle avvik går via Togleder. | Os-txp | | | | **Beredskap** | Kjenne til | Endret beredskap gis av Togleder via FIDO. Tilkalling av nødvendig personale via FRON eller vakttelefon TXP. \\ Alle avvik går via Togleder. | Os-txp | | |
| **Skifteveier** | Kjenne til | Utvendig sporarrangement. \\ Beliggenheten til lokstall, svingskive, drivstoffylling, godsterminalen og Rana Gruber ss (Gullsmedvik). \\ Bruken av høyt skiftesignal, dvergsignal og S-lås. | Os-txp | | | | **Skifteveier** | Kjenne til | Utvendig sporarrangement. \\ Beliggenheten til lokstall, svingskive, drivstoffylling, godsterminalen og Rana Gruber ss (Gullsmedvik). \\ Bruken av høyt skiftesignal, dvergsignal og S-lås. | Os-txp | | |
lp_tr/reviderte_planer/lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold.txt · Sist endret: 2023/05/03 13:46 av chrane