Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon Neste revisjon Begge sider neste revisjon | ||
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_for_elkraftoperator_saerskilte_forhold [2021/12/15 10:17] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_for_elkraftoperator_saerskilte_forhold [2021/12/15 10:20] chrane [Tabell] |
||
---|---|---|---|
Linje 16: | Linje 16: | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **TSS Drammen** | + | | **TSS Drammen** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Strekning** | + | | **Strekning** |
- | | | + | | |
- | | | + | | |
- | | | + | | |
- | | Arbeid i spor | + | | Arbeid i spor |
- | | Beredskap | + | | Beredskap |
- | | Fjernstyring fra annen sentral | + | | Fjernstyring fra annen sentral |
- | | Anbefalt praksis | + | | Anbefalt praksis |
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
Linje 50: | Linje 50: | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **TSS Nord** | + | | **TSS Nord** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Strekning** | + | | **Strekning** |
- | | | | Otta Omformer\\ • Spesiell rutine ved brudd på samkjøring (når omformere er ute av fase). | + | | | |
- | | | | Dombås stasjon. \\ • Komplekst koblingsbilde med Dombås Omformer inne på stasjonen. Bli kjent med komponenter og faremomenter på strekningen | + | | | |
- | | | | Dombåsbakkene\\ • Sterk stigning. Kapasitetsforståelse ved redusert matesituasjon og frakobling (tunge godstog og følgeproblemer) | + | | | |
- | | | | Drivdalen\\ • Sterk stigning. Kapasitetsforståelse ved redusert matesituasjon og frakobling | + | | | |
- | | | | Soknedalen\\ • Sterk stigning. Kapasitetsforståelse ved redusert matesituasjon og frakobling | + | | | |
- | | | | Støren stasjon\\ • Hensettingsområde for tog, mange koblingsmuligheter. Koblingsbilde og rutiner. | + | | | |
- | | | | Stavne omformer (statisk omformer).\\ • Tog kan ikke bruke elektrisk brems\\ • Sårbarhet og begrensninger pga manglende tilbakematings kapasitet | + | | | |
- | | | | Trondheim Marienborg og Trondheim stasjon. \\ • Koblingsmyndighet og rutiner mot Mantena\\ • Koblings skjema og koblingsmuligheter.\\ • Skansen bru. Hevebru med KL. | | + | | | |
- | | | | Ofotbanen: | + | | | |
- | | | | Narvik stasjon\\ • Koblingshus og rutiner mot LKAB sitt kl anlegg/ | + | | | |
- | | | | Rombak stasjon\\ • Koblingsanlegg og koblingshus | + | | | |
- | | | | Bjørnfjell stasjon\\ • Rutiner ved kobling mot grensen til Sverige (prosedyrer og rutiner – egen koblingsavtale med Sverige).\\ • Spesielle rutiner ved Brann og Redning på Ofotbanen. Inkludert bruk av jordingsbryter.\\ • Hele Ofotbanen skal kobles ned. | | + | | | |
- | | Trafikkstyring | + | | Trafikkstyring |
- | | Beredskap | + | | Beredskap |
- | | Tekniske systemer | + | | Tekniske systemer |
- | | | | Nødfrakobling \\ • Generelt\\ • Rutiner for NFK strekningen Håve – Fåberg (konsekvens for Oslo)\\ • Rutiner mot Sverige på Ofotbanen (konsekvens for Sverige) | + | | | | Nødfrakobling \\ • Generelt\\ • Rutiner for NFK strekningen Håve – Fåberg (konsekvens for Oslo)\\ • Rutiner mot Sverige på Ofotbanen (konsekvens for Sverige) |
- | | Fjernstyring fra/av annen sentral | + | | Fjernstyring fra/av annen sentral |
- | | Anbefalt praksis | + | | Anbefalt praksis |