Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon | ||
presentasjoner:banemontor [2016/02/21 20:59] skamar |
presentasjoner:banemontor [2016/02/22 12:02] skamar |
||
---|---|---|---|
Linje 4: | Linje 4: | ||
Kurs for banemontørlærlinger februar-mars 2016 | Kurs for banemontørlærlinger februar-mars 2016 | ||
+ | |||
Laget av: skamar februar 2016 | Laget av: skamar februar 2016 | ||
Linje 23: | Linje 24: | ||
{{: | {{: | ||
+ | |||
+ | ===== Måling av vindskjevhet ===== | ||
+ | Manuell metode: | ||
+ | {{: | ||
===== Vindskjevhetstoleranser ===== | ===== Vindskjevhetstoleranser ===== | ||
Linje 30: | Linje 35: | ||
(tabell 8 og 9) | (tabell 8 og 9) | ||
+ | ===== Overhøyderamper (1) ===== | ||
- | ===== Youtube-videoer ===== | + | {{: |
- | https://www.youtube.com/watch?v=agd8B-31bjE | + | |
+ | |||
+ | ===== Overhøyderamper (2) ===== | ||
+ | Der overhøyderampen ikke sammenfaller med overgangskurven: | ||
+ | |||
+ | {{: | ||
+ | |||
+ | ===== Saksede overhøyderamper | ||
+ | |||
+ | {{: | ||
+ | |||
+ | ===== Overhøyderamper i kombinertkurver | ||
+ | |||
+ | {{: | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Delvis relevante videoer ===== | ||
+ | |||
+ | How to derail trains: | ||
https:// | https:// | ||
+ | |||
+ | How trains turn: | ||
+ | |||
+ | https:// | ||
+ | |||
+ | https:// | ||