Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon Neste revisjon Begge sider neste revisjon | ||
presentasjoner:den_transeuropeiske_jernbane [2016/03/03 09:56] jcs [Ansvarsområder for IM (JBV) og RU (f.eks. NSB)] |
presentasjoner:den_transeuropeiske_jernbane [2016/12/23 11:11] 127.0.0.1 ekstern redigering |
||
---|---|---|---|
Linje 23: | Linje 23: | ||
* gi tillatelse til å ta i bruk ny infrastruktur, | * gi tillatelse til å ta i bruk ny infrastruktur, | ||
- | ===== Ansvarsområder for IM (JBV) og RU ===== | + | ===== Ansvarsområder for IM (Bane NOR) og RU ===== |
* har ansvaret for sikker drift på jernbanen og kontroll av risikoer | * har ansvaret for sikker drift på jernbanen og kontroll av risikoer | ||
Linje 131: | Linje 131: | ||
===== Sikkerhetstilråding JB nr. 2013/05T ===== | ===== Sikkerhetstilråding JB nr. 2013/05T ===== | ||
- | //Jernbaneverket | + | //Bane NOR eier spor, plattformer og jernbaneterminalen, |
- | //Statens havarikommisjon for transport tilrår Statens jernbanetilsyn å påse at Jernbaneverket | + | //Statens havarikommisjon for transport tilrår Statens jernbanetilsyn å påse at Bane NOR gjennomgår de sikkerhetsorganisatoriske forholdene ved alle stasjoner som berører flere aktører. Dette for å avklare eier- og leieforhold, |
- | riktig grensesnitt mellom | + | riktig grensesnitt mellom |
===== Brann i Gudvangtunnelen 5.8.2013 ===== | ===== Brann i Gudvangtunnelen 5.8.2013 ===== |