presentasjoner:sikkerhet_utvikling

Forskjeller

Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.

Lenk til denne sammenligningen

Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon
Neste revisjon
Forrige revisjon
Neste revisjon Begge sider neste revisjon
presentasjoner:sikkerhet_utvikling [2016/03/14 19:30]
jcs [VG 16.4.2015]
presentasjoner:sikkerhet_utvikling [2016/03/14 20:30]
jcs [Lær av historien]
Linje 146: Linje 146:
  
   * Eiterstraum (Mosjøen) - fjernstyringen som stoppet i ingenmannsland {{ :presentasjoner:3291_1321_km388_696.jpg?100|Eiterstraum}}   * Eiterstraum (Mosjøen) - fjernstyringen som stoppet i ingenmannsland {{ :presentasjoner:3291_1321_km388_696.jpg?100|Eiterstraum}}
-  * Ganddal - skiftestasjonen som betjenes manuelt+  * [[http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/Rodt-lys-for-dobbeltsporet-og-godsterminalen-2572987.html|Ganddal]] - skiftestasjonen som betjenes manuelt
   * Nordlandsbanen - signalene ble dekket til med sorte plastsekker   * Nordlandsbanen - signalene ble dekket til med sorte plastsekker
   * Ebilock - som endte med 2 stasjoner   * Ebilock - som endte med 2 stasjoner
   * [[http://www.vg.no/forbruker/jernbanen/skulle-fjerne-signalfeil-kjoepte-for-moderne-teknologi/a/23426869/|Akseltellere i Oslotunnelen]]   * [[http://www.vg.no/forbruker/jernbanen/skulle-fjerne-signalfeil-kjoepte-for-moderne-teknologi/a/23426869/|Akseltellere i Oslotunnelen]]
-  * Høvik - som splittet 2 SIMIS C-anlegg+  * [[http://www.budstikka.no/jernbaneverket/hovik-stasjon/nsb/nytt-signalanlegg-sviktet-etter-14-dager/s/5-55-242827|Høvik]] - som splittet 2 SIMIS C-anlegg
  
 ~~SLIDESHOW~~ ~~SLIDESHOW~~
presentasjoner/sikkerhet_utvikling.txt · Sist endret: 2023/01/05 11:12 (ekstern redigering)