Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon Neste revisjon Begge sider neste revisjon | ||
retningslinjer:retningslinjer_for_eksterne_tilbydere [2013/11/05 13:36] jcs [Ikrafttredelse og overgangsordninger] |
retningslinjer:retningslinjer_for_eksterne_tilbydere [2013/11/05 13:43] jcs [11 Godkjente tilbydere jf. kap. 7] |
||
---|---|---|---|
Linje 86: | Linje 86: | ||
* Tilbyderen må ha et tilfredsstillende internt system for kvalitetssikring. | * Tilbyderen må ha et tilfredsstillende internt system for kvalitetssikring. | ||
Systemet må her dokumentere tilfredsstillende rutiner for etablering av nye | Systemet må her dokumentere tilfredsstillende rutiner for etablering av nye | ||
- | kompetanseprogram (jf. kapittel 6). | + | kompetanseprogram (jf. [[http:// |
* Tilbyderen må dokumentere deltakelse i garanti- eller forsikringsordning som sikrer kandidater erstatning dersom tilbyder frivillig eller pålagt brått stanser et kompetanseprogram. | * Tilbyderen må dokumentere deltakelse i garanti- eller forsikringsordning som sikrer kandidater erstatning dersom tilbyder frivillig eller pålagt brått stanser et kompetanseprogram. | ||
* Styringsordning og reglement må være tilpasset kompetanseområdet og utdanningsvirksomheten. | * Styringsordning og reglement må være tilpasset kompetanseområdet og utdanningsvirksomheten. | ||
Linje 318: | Linje 318: | ||
for kvalitetssikring. | for kvalitetssikring. | ||
- | ===== Godkjente tilbydere | + | ===== - Godkjente tilbydere |
+ | |||
+ | (jf. [[http:// | ||
^ Tilbyders navn ^ Læreplan tilbyder er godkjent for ^ Godkjent fra ^ | ^ Tilbyders navn ^ Læreplan tilbyder er godkjent for ^ Godkjent fra ^ | ||
- | | | | | | + | | | | | |
+ | | | | | | ||
+ | | | | | | ||
- | ===== Godkjende | + | ===== - Godkjente |
- | Tilbyders navn Godkjent pr. | + | ^ Tilbyders navn ^ Godkjent pr. ^ |
- | JBV - Norsk Jernbaneskole 1.1.2014 | + | | JBV - Norsk Jernbaneskole |
+ | | | | | ||
+ | | | | | ||
+ | | | | | ||