Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon | ||
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2021/09/16 12:48] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_av_togekspeditoer_paa_nye_stasjoner_saerskilte_forhold [2023/05/03 13:46] chrane [Tabell] |
||
---|---|---|---|
Linje 6: | Linje 6: | ||
==== Alnabru ==== | ==== Alnabru ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Alnabru** | + | | **Alnabru** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | | Kunne forklare | + | | | Kunne forklare |
- | | | Gjøre rede for | TXP og assisterende TXPs gjøremål, arbeidsoppgaver og ansvar | + | | | Gjøre rede for | TXP og assisterende TXPs gjøremål, arbeidsoppgaver og ansvar |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | | Gjøre rede for: | Spesielle forhold knyttet til skifting/ | + | | | Gjøre rede for: | Spesielle forhold knyttet til skifting/ |
- | | | | Instruks for bruk av planovergang mellom Alnabru S og Alnabru G. | + | | | | Instruks for bruk av planovergang mellom Alnabru S og Alnabru G. | Os-txp |
- | | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** | + | | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | | Gjøre rede for | Håndtering av alle topphendelser og utforutsatte hendelser på stasjon:\\ - Uhell og driftsulykke \\ - Varslingsrutinene ved uønskede hendelser \\ - Kommunikasjon mellom skadested og txp \\ - Trafikkavvikling \\ - Normalisering \\ - Skrive rapport | + | | | Gjøre rede for | Håndtering av alle topphendelser og utforutsatte hendelser på stasjon:\\ - Uhell og driftsulykke \\ - Varslingsrutinene ved uønskede hendelser \\ - Kommunikasjon mellom skadested og txp \\ - Trafikkavvikling \\ - Normalisering \\ - Skrive rapport |
- | | | Iverksette | + | | | Iverksette |
- | | | Utføre | + | | | Utføre |
- | | | Kjenne til | - Togs sammensetning og farlig gods\\ - Hvor man finner opplysninger om togs sammensetning og opplysning om vognopptak | + | | | Kjenne til | - Togs sammensetning og farlig gods\\ - Hvor man finner opplysninger om togs sammensetning og opplysning om vognopptak |
- | | | Forklare | + | | | Forklare |
- | | | Kjenne til | Landingsplasser for farlig gods | Os-txp | + | | | Kjenne til | Landingsplasser for farlig gods |
- | | | Kjenne til | Hvor verneutstyr, | + | | | Kjenne til | Hvor verneutstyr, |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | | Forklare og demonstrere | + | | | Forklare og demonstrere |
- | | | Kunne forklare | + | | | Kunne forklare |
- | | | Kunne legge inn | Årsaksregistrering/ | + | | | Kunne legge inn | Årsaksregistrering/ |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | | Forklare | + | | | Forklare |
- | | | Forklare og demonstrere | + | | | Forklare og demonstrere |
- | | | Forklare og demonstrere | + | | | Forklare og demonstrere |
- | | | Forklare og demonstrere | + | | | Forklare og demonstrere |
- | | | Forklare og demonstrere | + | | | Forklare og demonstrere |
- | | | Forklare og demonstrere | + | | | Forklare og demonstrere |
- | | | | R-spor i nord\\ - kjøring til R-spor i Nord | Os-txp | + | | | | R-spor i nord\\ - kjøring til R-spor i Nord |
- | | | Kjenne til | Togvei-slutt-merke i sporgruppe R1 og R4 | + | | | Kjenne til | Togvei-slutt-merke i sporgruppe R1 og R4 | Os-txp |
- | | | Kunne forklare | + | | | Kunne forklare |
- | | | Kjenne til | + | | | Kjenne til |
- | | | Forklare | + | | | Forklare |
- | | | Kjenne til | lokale begrensninger ved hensetting/ | + | | | Kjenne til | lokale begrensninger ved hensetting/ |
- | | | Gjøre rede for | Betjeningsinstruks Alnabru | + | | | Gjøre rede for | Betjeningsinstruks Alnabru |
- | | | Gjøre rede for | Operatørmanual Alnabru | + | | | Gjøre rede for | Operatørmanual Alnabru |
- | | | Gjøre rede for … | Instruks for betjening av sikringsanleggene på Alnabru | + | | | Gjøre rede for … | Instruks for betjening av sikringsanleggene på Alnabru |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
- | | | | | | + | | | | |
Linje 96: | Linje 96: | ||
==== Bjorli ==== | ==== Bjorli ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Bjorli** | + | | **Bjorli** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Frakobling av kontaktledningsanlegg** | + | | **Frakobling av kontaktledningsanlegg** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 129: | Linje 129: | ||
==== Bolna ==== | ==== Bolna ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Bolna** | + | | **Bolna** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | | Kjenne til | Plassering av sikringsskap | + | | | Kjenne til | Plassering av sikringsskap |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 176: | Linje 176: | ||
==== Drammen ==== | ==== Drammen ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Drammen** | + | | **Drammen** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | | | | | | | + | | | | Sporlengder spor 1 – 6:\\ • Spor 1: 233 meter\\ • Spor 2: 255 meter\\ • Spor 3: 235 meter\\ • Spor 4: 224 meter\\ • Spor 5: 245 meter\\ • Spor 6: 197 meter\\ \\ Sporlengder Skamarken: |
- | | | | + | | | | Sundand:\\ • Sundland er en godsbanegård underlagt Drammen stasjon.\\ • Sundland tituleres `Stillverket` og betjenes av driftsoperatører og txp-er.\\ • Skifting til og fra Sundland gjøres etter avtale mellom stillverket og txp Drammen. Ved skifting til spor 2, 3 og 11 må Sundland bekrefte anmodning og frigi spor før dvergsignal R95 kan stilles i kjøring tillatt.\\ • Skifting til øvre ende i verkstedområdet avtales med Sundland. |
- | | | | | | + | | | | Verkstedområdet: |
- | | | | | | + | | | | Sundhaugen: \\ • Benyttes til hensetting, deling og skjøting.\\ • Det er viktig at Sundhaugen ikke sperres. Det skal alltid være ett spor ledig for gjennomkjøring.\\ • Sundhaugen 6 har serviceplattform.\\ • Ved behov for saksing til Sundhaugens øvre ende skal det ikke skiftes mot verkstedområdet, |
- | | | | | | + | | | | Godsterminalen Nybyen/ |
- | | | | | + | | | | Skamarken 20:\\ • Snuspor med plass til dobbeltsett.\\ • Tilgang kun fra stasjonens spor 2-6. \\ • Ikke tillatt brukt til hensetting.\\ • Sentralstilt sporveksel med tilhørende sporsperre V\\ \\ Skamarken 22-27:\\ • Benyttes til hensetting.\\ • Plass til enkeltsett.\\ • Tilgang kun fra stasjonens spor 2-6.\\ • Lokalstilte sporveksler med tilhørende sporsperre IV.\\ \\ Skamarken 30-32:\\ • Plass til dobbeltsett.\\ • Tilgang kun fra stasjonens spor 6.\\ • Lokalstilt sporveksel 35 deler spor 30 og 31.\\ • Lokalstilt sporveksel 33 deler spor 31 og 32.\\ • Grunnet kort sporlengde på spor 6 vil ikke togvei løses ut automatisk ved kjøring av tomtog til Drammen fra stasjonens A-ende. Tomtog stoppes ved dverg R17 i spor 6 dersom dette skal skiftes til Skamarken 30-32. Txp løser ut togvei manuelt. |
- | | **Trafikkstyring** | + | | | | Tangen:\\ • Tangen består av tre spor uten KL-anlegg. Området benyttes av godsoperatører til hensetting.\\ • Adkomst kun fra stasjonens spor 1.\\ • Det er en låst port til området. Skiftepersonalet har nøkkel til porten. |
- | | **Frakobling av kontaktledningsanlegg** | + | | | | Holmen: \\ • Sidespor på fjernstyrt strekning mellom Drammen og Brakerøya.\\ • Sporveksel til Holmen betjenes av togleder.\\ • Signaler til og fra Holmen stilles av txp Drammen.\\ • Kjøring til og fra Holmen avtales mellom txp Drammen og togleder. |
- | | **Beredskap** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Skifteveier** | + | | | Forklare og eventuelt demonstrere |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Frakobling av kontaktledningsanlegg** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Beredskap** |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Opplæring** | + | | **Tekniske systemer** |
+ | | **Lokale sikringsanlegg/ | ||
+ | | **Anbefalt praksis** | ||
+ | | **Opplæring** | ||
==== Drevvatn ==== | ==== Drevvatn ==== | ||
Linje 209: | Linje 212: | ||
==== Dunderland ==== | ==== Dunderland ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Dunderland** | + | | **Dunderland** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Eina ==== | ==== Eina ==== | ||
Linje 263: | Linje 266: | ||
==== Fauske ==== | ==== Fauske ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Fauske** | + | | **Fauske** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 289: | Linje 292: | ||
| **Lokale sikringsanlegg/ | | **Lokale sikringsanlegg/ | ||
| **Anbefalt praksis** | | **Anbefalt praksis** | ||
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Flisa ==== | ==== Flisa ==== | ||
Linje 338: | Linje 341: | ||
==== Glåmos ==== | ==== Glåmos ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Glåmos** | + | | **Glåmos** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Gran ==== | ==== Gran ==== | ||
Linje 381: | Linje 384: | ||
==== Gudå ==== | ==== Gudå ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Gudå** | + | | **Gudå** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 407: | Linje 410: | ||
| **Lokale sikringsanlegg/ | | **Lokale sikringsanlegg/ | ||
| **Anbefalt praksis** | | **Anbefalt praksis** | ||
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Haltdalen ==== | ==== Haltdalen ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Haltdalen** | + | | **Haltdalen** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Hamar ==== | ==== Hamar ==== | ||
Linje 438: | Linje 441: | ||
==== Hell ==== | ==== Hell ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Hell** | + | | **Hell** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 470: | Linje 473: | ||
==== Jaren ==== | ==== Jaren ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Jaren** | + | | **Jaren** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | | | Parkering av ikke klatrevennlig togsett | + | | | |
- | | | | Vendingslister | + | | | |
- | | | | Rutiner ved bruk av planovergangstelefon | + | | | Særskilte rutiner |
- | | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** | + | | | | Vendingslister |
- | | **Beredskap** | + | | | |
- | | **Skifteveier** | + | | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Beredskap** |
- | | | | Registrering i TIOS/TPR og FIDO | + | | **Skifteveier** |
- | | | | Plassering av sikringer og andre relevante installasjoner | + | | **Tekniske systemer** |
- | | | | Håndtering av alarmer | + | | | |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | | |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | | |
- | | | | Ved kryssing: Ved kryssing av persontog bør tog fra spor 2 kjøre først, før kjøretillatelse til tog i spor 3 gis. | | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | | | Det benyttes en midlertidig bro fra plattform 1 til mellomplattform (spor 2). Broen er stengt med grind/port som txp åpner og lukker etter behov. | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | | |
+ | | **Opplæring** | ||
+ | | | | Befaring:\\ • Stasjonsområdet\\ • Plattformer\\ • Signaler\\ • Lokalomstillere\\ • Sveiver til sporveksler og sporsperrer\\ • Stasjonering av arbeidsmaskiner\\ • Hensettingsspor og eventuelt stengte spor\\ • KL-brytere og koblingskart. | ||
+ | | | | Betjening av stillverk: | ||
+ | | | | Feil på stillverk: | ||
+ | | | | Skifting:\\ • Gjennomgang av praksis og rutiner\\ • Hensetting\\ • Det er egne skiftenummer for Jaren | | ||
+ | | | Forklare og eventuelt demonstrere: | ||
==== Kirkenær ==== | ==== Kirkenær ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
Linje 519: | Linje 528: | ||
==== Kopperå ==== | ==== Kopperå ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Kopperå** | + | | **Kopperå** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 545: | Linje 554: | ||
| **Lokale sikringsanlegg/ | | **Lokale sikringsanlegg/ | ||
| **Anbefalt praksis** | | **Anbefalt praksis** | ||
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 566: | Linje 575: | ||
==== Lesja ==== | ==== Lesja ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Lesja** | + | | **Lesja** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 581: | Linje 590: | ||
==== Lønsdalen ==== | ==== Lønsdalen ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Lønsdalen** | + | | **Lønsdalen** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 597: | Linje 606: | ||
==== Marstein ==== | ==== Marstein ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Marstein** | + | | **Marstein** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Myrdal ==== | ==== Myrdal ==== | ||
Linje 652: | Linje 661: | ||
==== Narvik ==== | ==== Narvik ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Narvik** | + | | **Narvik** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | Frakobling av kl-anlegg. |
- | | **Skifteveier** | + | | **Beredskap** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Opplæring** | + | | **Anbefalt praksis** |
+ | | **Opplæring** | ||
==== Nelaug ==== | ==== Nelaug ==== | ||
Linje 695: | Linje 705: | ||
==== Otteråga ==== | ==== Otteråga ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Otteråga** | + | | **Otteråga** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 711: | Linje 721: | ||
==== Roa ==== | ==== Roa ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Roa** | + | | **Roa** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** | + | | **Frakobling av \\ kontaktledningsanlegg** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
+ | | | | Befaring: | ||
+ | | | Forklare og ev demonstrere | ||
+ | | | Kunne forklare og demonstrere | ||
+ | | | | Feil på stillverk: | ||
+ | | | | Skifting:\\ • Gjennomgang av praksis og rutiner\\ • Hensetting\\ • Skiftenummer | ||
+ | | | Forklare og ev. demonstrere: | ||
==== Rognan ==== | ==== Rognan ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Rognan** | + | | **Rognan** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 744: | Linje 760: | ||
^ Tema ^ Delmål | ^ Tema ^ Delmål | ||
| **Stasjon og strekning** | | **Stasjon og strekning** | ||
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
| **Beredskap** | | **Beredskap** | ||
| **Skifteveier** | | **Skifteveier** | ||
| **Tekniske systemer** | | **Tekniske systemer** | ||
| **Lokale sikringsanlegg/ | | **Lokale sikringsanlegg/ | ||
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 784: | Linje 800: | ||
| **Lokale sikringsanlegg/ | | **Lokale sikringsanlegg/ | ||
| **Anbefalt praksis** | | **Anbefalt praksis** | ||
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
==== Singsås ==== | ==== Singsås ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Singsås** | + | | **Singsås** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |
Linje 878: | Linje 894: | ||
==== Verma ==== | ==== Verma ==== | ||
{{tablelayout? | {{tablelayout? | ||
- | | **Verma** | + | | **Verma** |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | | **Stasjon og strekning** | + | | **Stasjon og strekning** |
- | | **Trafikkstyring** | + | | **Trafikkstyring** |
- | | **Beredskap** | + | | **Beredskap** |
- | | **Skifteveier** | + | | **Skifteveier** |
- | | **Tekniske systemer** | + | | **Tekniske systemer** |
- | | **Lokale sikringsanlegg/ | + | | **Lokale sikringsanlegg/ |
- | | **Anbefalt praksis** | + | | **Anbefalt praksis** |
- | | **Opplæring** | + | | **Opplæring** |