Her vises forskjeller mellom den valgte versjonen og den nåværende versjonen av dokumentet.
Begge sider forrige revisjon Forrige revisjon Neste revisjon | Forrige revisjon | ||
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_for_togledere_ved_trafikkstyringssentralen_andre_signalanlegg [2021/11/16 13:31] chrane [Tabell] |
lp_tr:reviderte_planer:lokal_opplaeringsplan_for_togledere_ved_trafikkstyringssentralen_andre_signalanlegg [2022/01/12 11:04] chrane |
||
---|---|---|---|
Linje 54: | Linje 54: | ||
| Særskilte brannobjekter og nødfrakopling: | | Særskilte brannobjekter og nødfrakopling: | ||
| | Gjøre rede for og/eller demonstrere: | | | Gjøre rede for og/eller demonstrere: | ||
- | | | | | | ||
| Annet | | | | | Annet | | | | ||
| Anbefalt praksis | | Anbefalt praksis | ||
Linje 101: | Linje 100: | ||
=== TSS SØR/VEST === | === TSS SØR/VEST === | ||
- | {{tablelayout? | + | ^ Tema ^ Delmål |
- | ^ Tema ^ Delmål | + | | Sikringsanlegg - Thales |
- | | Sikringsanlegg - Thales | + | | ::: | ::: | Jæren: Grensesnitt mellom IM-modulene |
- | | Brukergrensesnitt | + | | Brukergrensesnitt |
- | | Kommandoer | + | | Kommandoer |
- | | Skiftevei, lokalområder, | + | | Skiftevei, lokalområder, |
- | | | + | | ::: | ::: | Forskjeller mellom Arna og Jæren mtp frigiving av mellomliggende sporveksler mellom to frigitte arbeidsområder eller lokalområder |
- | | Togvei | + | | ::: | Kjenne til: | Hvilke lange skifteveier |
- | | AG-drift | + | | ::: | ::: |
- | | | + | | Togvei |
- | | Magasinering | + | | ::: | ::: | Arna: Utvidet flankedekning |
- | | | + | | ::: | ::: | Feil i sikringsanlegget som gjør at det ikke kan stilles gjennomkjør på; |
- | | Sporsvekler og kryss-spiss | + | | AG-drift |
- | | Linjeblokk og sentralblokk | + | | ::: | Kjenne til: | Utkjør M på Orstad kan ikke legges på AG-drift. |
- | | Lampekontroll | + | | Magasinering |
- | | Annet | Gjøre rede for: | - Forriglingstabeller for Thales-anleggene\\ Stasjonsautomater: | + | | ::: | ::: | Hvordan kan man unngå at; \\ - Det stilles automatisk utkjør på Boganes når det sikres innkjør. \\ - Det stilles automatisk utkjør Stavanger når det sikres togvei frem til utkjør |
- | | Anbefalt praksis | + | | ::: | Kjenne til: | ATL overstyrer magasinering |
+ | | Sporsvekler og kryss-spiss | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Permanent låste sporveksler | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Rutine for testing av Siemens-veksler | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Rutine for testing av Alstom-veksler | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: Akseltellerfeil i sporveksler og lange vs korte bein | ::: | ::: | | ||
+ | | Linjeblokk og sentralblokk | ||
+ | | ::: | ::: | Arna: Indre hovedsignals avhengighet til foranliggende blokkstrekning. | ||
+ | | ::: | ::: | Hvordan GSP på tilstøtende strekninger fungerer, og de ulike scenariene for dette beskrevet i instrukser og opplæringsmateriell | ||
+ | | Lampekontroll | ||
+ | | Særskilte brannobjekter | ||
+ | | Annet | Gjøre rede for: | Forriglingstabeller for Thales-anleggene | ||
+ | | ::: | ::: | Stasjonsautomater: | ||
+ | | ::: | ::: | Planovergangene på Orstad:\\ - Konflikt mellom skift og lastebiler ved lastesporene. \\ - Mulige løsninger dersom planovergangene ikke vil opp eller ned. | ::: | ::: | | ||
+ | | Anbefalt praksis | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: | ||
+ | | ::: | ::: | Jæren: | ||
+ | |||
+ | |||
=== TSS NORD === | === TSS NORD === |