TRV:05222: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
m (Opprettet)
 
(Lagt inn krav i egen artikkel)
Linje 1: Linje 1:
{{Krav
{{Krav
|ID=
|ID=TRV:05222
|bok=
|bok=550
|Kapittel=
|Kapittel=7
|kravtype=
|Kravtekst=<onlyinclude>
|Kravtekst=<onlyinclude></onlyinclude>
i) Hjuldetektorer skal beskyttes med oppkjørsbjelker av hensyn til sporrensere.
 
'''Unntak:'''
# Oppkjørsbjelker skal plasseres før/etter sporvekselgrupper der hjuldetektorer er plassert mellom sporveksler med mindre enn 12 meter innbyrdes avstand.
# Oppkjørsbjelker skal ikke benyttes i tunneler der hjuldetektorer er plassert mer enn 60 meter fra tunnelåpning.</onlyinclude>
|Grafikkvisning=
|Relatert krav=
|Opprettet=
|Opprettet=
|Referanse=
|Referanse=
|Status=Gjeldende
|Status=Gjeldende
|Objektkategori=
|Banedataobjekt=
|Kravlokasjon=
}}
}}

Sideversjonen fra 9. sep. 2020 kl. 08:36

ID TRV:05222
Bok 550
Kapittel 7
Vedlegg
Kravtype
Kravtekst i) Hjuldetektorer skal beskyttes med oppkjørsbjelker av hensyn til sporrensere.

Unntak:

  1. Oppkjørsbjelker skal plasseres før/etter sporvekselgrupper der hjuldetektorer er plassert mellom sporveksler med mindre enn 12 meter innbyrdes avstand.
  2. Oppkjørsbjelker skal ikke benyttes i tunneler der hjuldetektorer er plassert mer enn 60 meter fra tunnelåpning.
Grafikkvisning
Krav følger av
Kravhensikt


Relatert krav
Opprettet
Referanse
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon