TRV:06229: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
m (Opprettet) |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Krav | {{Krav | ||
|ID= | |ID=TRV:06229 | ||
|bok= | |bok=550 | ||
|Kapittel= | |Kapittel=10 | ||
| | |Vedlegg= | ||
|Kravtekst=<onlyinclude></onlyinclude> | |Kravtekst=<onlyinclude>c) FF kan utføres på to måter: | ||
# Trappesignalering via frittstående forsignal: FF skal lenkes til frittstående forsignal. Når frittstående forsignal viser signal 23 eller 24 skal FF kodes til den målhastighet som tilsvarer frittstående forsignals plassering i forhold til tilhørende hovedsignal. Når frittstående forsignal viser signal 25 skal FF kodes til målhastighet 270 km/h. Eventuell A-bortflytting initieres ved frittstående forsignal. | |||
# Dersom gjeldende krav til målavstander ikke kan oppfylles ved å anvende trappesignalering via frittstående forsignal, kan ATC - forsignalet lenkes direkte til hovedsignalet. Eventuell A-bortflytting initieres ved FF. Balisegruppen ved det frittstående forsignalet fungerer i dette tilfellet som en repeterbalisegruppe for FF.</onlyinclude> | |||
|Grafikkvisning= | |||
|Relatert krav= | |||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
|Referanse= | |Referanse= | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
| | |Banedataobjekt= | ||
|Kravlokasjon=[{{fullurl:550/10|#:~:text=TRV:06229}} Kravlokasjon] | |||
}} | }} |
Sideversjonen fra 16. jul. 2021 kl. 09:58
ID | TRV:06229 |
---|---|
Bok | 550 |
Kapittel | 10 |
Vedlegg | |
Kravtype | |
Kravtekst | c) FF kan utføres på to måter:
|
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt |
|
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Kravlokasjon
|