TRV:00358: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
m (Opprettet) |
Ingen redigeringsforklaring |
||
Linje 1: | Linje 1: | ||
{{Krav | {{Krav | ||
|ID= | |ID=TRV:00358 | ||
|bok= | |bok=501 | ||
|Kapittel= | |Kapittel=2 | ||
|Kravtekst=<onlyinclude>Skjemaet skal være ordnet slik at retning mot Oslo blir mot venstre. Stigende kilometer blir da mot høyre. Dersom sporplanen avviker fra dette skal den vendes. Følgende signalsymboler skal slettes fra returkretsskjema: stillverk, signalskap, signaler, sporfelter og evt. målsetting.</onlyinclude> | |||
|Kravtekst=<onlyinclude></onlyinclude> | |Relatert krav= | ||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
|Referanse= | |Referanse= | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
| | |Banedataobjekt= | ||
}} | }} |
Sideversjonen fra 14. jul. 2020 kl. 08:41
ID | TRV:00358 |
---|---|
Bok | 501 |
Kapittel | 2 |
Vedlegg | |
Kravtype | |
Kravtekst | Skjemaet skal være ordnet slik at retning mot Oslo blir mot venstre. Stigende kilometer blir da mot høyre. Dersom sporplanen avviker fra dette skal den vendes. Følgende signalsymboler skal slettes fra returkretsskjema: stillverk, signalskap, signaler, sporfelter og evt. målsetting. |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt |
|
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon |
|