TRV:00128: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Rettet kravlokasjon til aktuelt avsnitt.) |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 2: | Linje 2: | ||
|ID=TRV:00128 | |ID=TRV:00128 | ||
|bok=521 | |bok=521 | ||
|Kapittel= | |Kapittel=8 | ||
|Vedlegg= | |Vedlegg= | ||
|kravtype=Utformingskrav | |kravtype=Utformingskrav | ||
Linje 13: | Linje 13: | ||
|Referanse= | |Referanse= | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
|Banedataobjekt= | |Banedataobjekt=Tunnel | ||
|Kravlokasjon=[[Tunneler/Prosjektering og bygging/Tunneldriving og stabilitetssikring#Tunneler drevet med TBM]] | |Kravlokasjon=[[Tunneler/Prosjektering og bygging/Tunneldriving og stabilitetssikring#Tunneler drevet med TBM]] | ||
|Nyttige lenker= | |Nyttige lenker= | ||
}} | }} |
Siste sideversjon per 15. des. 2022 kl. 09:48
ID | TRV:00128 |
---|---|
Bok | 521 |
Kapittel | 8 |
Vedlegg | |
Kravtype | Utformingskrav |
Kravtekst | Materialer: Betong og armering skal være i overensstemmelse med gjeldende norske standarder. |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt |
|
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | Tunnel |
Kravlokasjon | Tunneler/Prosjektering og bygging/Tunneldriving og stabilitetssikring#Tunneler drevet med TBM
|