TRV:05300: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(fosveg Påført kravhensikt) |
(fosveg Fjernet banedataobjekt, red dato opprettet, kravtype, krav følger av) |
||
Linje 4: | Linje 4: | ||
|Kapittel=9 | |Kapittel=9 | ||
|Vedlegg= | |Vedlegg= | ||
|kravtype= | |kravtype=Utførelseskrav, Dokumentasjonskrav | ||
|Kravtekst=<onlyinclude>Dybler skal leveres i henhold til {{Statens vegvesen håndbok R762, Prosesskode - 2}}. | |Kravtekst=<onlyinclude>Dybler skal leveres i henhold til {{Statens vegvesen håndbok R762, Prosesskode - 2}}. | ||
Skjærforbindelsene skal dimensjoneres for fullt samvirke og plasseres i samsvar med spenningsfordeling etter elastisitetsteorien.</onlyinclude> | Skjærforbindelsene skal dimensjoneres for fullt samvirke og plasseres i samsvar med spenningsfordeling etter elastisitetsteorien.</onlyinclude> | ||
|Grafikkvisning= | |Grafikkvisning= | ||
|Kravhensikt=Blant annet for å oppnå tilstrekkelig kapasitet i dyblene og for å unngå kraftomlagring mellom dybler. | |Kravhensikt=Blant annet for å oppnå tilstrekkelig kapasitet i dyblene og for å unngå kraftomlagring mellom dybler. | ||
|Endringsartikler= | |Endringsartikler= | ||
|Relatert krav= | |Relatert krav= | ||
|Opprettet= | |Opprettet=2011/01/01 | ||
|Referanse= | |Referanse= | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
|Banedataobjekt= | |Banedataobjekt= | ||
|Kravlokasjon=[[Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Samvirkekonstruksjoner#Dybler]] | |Kravlokasjon=[[Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Samvirkekonstruksjoner#Dybler]] | ||
|Nyttige lenker= | |Nyttige lenker= | ||
}} | }} |
Sideversjonen fra 15. aug. 2024 kl. 09:40
ID | TRV:05300 |
---|---|
Bok | 525 |
Kapittel | 9 |
Vedlegg | |
Kravtype | Utførelseskrav, Dokumentasjonskrav |
Kravtekst | Dybler skal leveres i henhold til Statens vegvesen håndbok R762, Prosesskode - 2 (2018).
Skjærforbindelsene skal dimensjoneres for fullt samvirke og plasseres i samsvar med spenningsfordeling etter elastisitetsteorien. |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | Blant annet for å oppnå tilstrekkelig kapasitet i dyblene og for å unngå kraftomlagring mellom dybler.
|
Relatert krav | |
Opprettet | 2011/01/01 |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Samvirkekonstruksjoner#Dybler
|