TRV:00644: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
mIngen redigeringsforklaring
mIngen redigeringsforklaring
Linje 4: Linje 4:
|Kapittel=11
|Kapittel=11
|Vedlegg=
|Vedlegg=
|kravtype=Sikkerhetskrav
|kravtype=Utformingskrav, Sikkerhetskrav
|Kravtekst=<onlyinclude>'''Styring av nødbelysning:''' Dersom nødbelysningen er slokket under normale driftsforhold, skal den kunne tennes på følgende måter:
|Kravtekst=<onlyinclude>'''Styring av nødbelysning:''' Dersom nødbelysningen er slokket under normale driftsforhold, skal den kunne tennes på følgende måter:
* manuelt, med brytere plassert med 250 meters mellomrom inne i tunnelen,
* manuelt, med brytere plassert med 250 meters mellomrom inne i tunnelen,

Sideversjonen fra 5. jan. 2022 kl. 09:24

ID TRV:00644
Bok 521
Kapittel 11
Vedlegg
Kravtype Utformingskrav, Sikkerhetskrav
Kravtekst Styring av nødbelysning: Dersom nødbelysningen er slokket under normale driftsforhold, skal den kunne tennes på følgende måter:
  • manuelt, med brytere plassert med 250 meters mellomrom inne i tunnelen,
  • av driftsansvarlig for tunnelen ved hjelp av fjernstyring.
Grafikkvisning
Krav følger av Overordnet krav
Kravhensikt


Relatert krav
Opprettet
Referanse TSI SRT 2019 4.2.1.5.4 d).
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Kravlokasjon