TRV:00644: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
mIngen redigeringsforklaring
(Feil lenke)
Linje 12: Linje 12:
|Relatert krav=
|Relatert krav=
|Opprettet=
|Opprettet=
|Referanse=[https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:02014R1303-20190616&from=EN TSI SRT 2019 4.2.1.5.4 d).]
|Referanse=[https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32019R0776&from=EN TSI SRT 2019 4.2.1.5.4 d).]
|Status=Gjeldende
|Status=Gjeldende
|Banedataobjekt=
|Banedataobjekt=
|Kravlokasjon=[{{fullurl:521/11|#:~:text=TRV:00644}} Kravlokasjon]
|Kravlokasjon=[{{fullurl:521/11|#:~:text=TRV:00644}} Kravlokasjon]
}}
}}

Sideversjonen fra 7. jan. 2022 kl. 15:40

ID TRV:00644
Bok 521
Kapittel 11
Vedlegg
Kravtype Utformingskrav, Sikkerhetskrav
Kravtekst Styring av nødbelysning: Dersom nødbelysningen er slokket under normale driftsforhold, skal den kunne tennes på følgende måter:
  • manuelt, med brytere plassert med 250 meters mellomrom inne i tunnelen,
  • av driftsansvarlig for tunnelen ved hjelp av fjernstyring.
Grafikkvisning
Krav følger av Overordnet krav
Kravhensikt


Relatert krav
Opprettet
Referanse TSI SRT 2019 4.2.1.5.4 d).
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Kravlokasjon