532 2015 Endringsartikkel 1043
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
Sideversjon per 16. jan. 2015 kl. 13:54 av La (diskusjon | bidrag) (Ny side: = Endringsinformasjon = {| class="wikitable" |- | EndringsID || 1043 |- | Forslagsdato || 13.01.2015 |- | Forslagsstiller || Frode Teigen |- | Klassifisering || Kravendring |- | Bok || 5...)
Endringsinformasjon
EndringsID | 1043 |
Forslagsdato | 13.01.2015 |
Forslagsstiller | Frode Teigen |
Klassifisering | Kravendring |
Bok | 532 Overbygning, vedlikehold |
Kapittel | Sporveksler |
Avsnitt | 2.3.1 Skinnekryss |
Forslagstekst | I ny TSI Infrastruktur stilles det krav til umiddelbare grenseverdier i sporveksler. Bl.annet følgende krav:
e) Minimum flangeway width: 38 mm. (f) Minimum flangeway depth: 40 mm. Disse grenseverdiene stilles det ikke direkte krav til i TRV. Foreslår derfor å endre følgende krav; d) sporrillene skal være fri for hindringer til: d) sporrillene skal være fri for hindringer, minimum rillebredde 38 mm og minimum rillehøyde 40 mm. |
Referansedokumenter |
Vurdering av endringen
R - pålitelighet
A - tilgjengelighet
M - vedlikeholdbarhet
S - sikkerhet
L - levetid
Ø - økonomi
K - kapasitet
Oversikt over dokumenter som er relevante for vurderingen av endringen
Høringskommentarer
Innstilling fra fagansvarlig
Behandling i godkjenningsrådet
Trafikk
Prosjekter
Infrastruktureier
Teknologi
Konklusjon
Endringen gjennomføres/forkastes
-- Husk å endre kategori til \"Endringsartikler til godkjenning\" når forslaget er klart! --