TRV:01918: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
m (TRV 2.0 klar) |
m (TRV 2.0 klar) |
||
Linje 12: | Linje 12: | ||
|Krav følger av=Overordnet krav | |Krav følger av=Overordnet krav | ||
|Kravhensikt=Bane NOR sitt styringssystem kan ha konsekvenser for prosjektering av transmisjonsnettet. Kravteksten har til hensikt vise til føringer fra avdeling for "Digital sikkerhet" som kan gi følger for prosjektering. | |Kravhensikt=Bane NOR sitt styringssystem kan ha konsekvenser for prosjektering av transmisjonsnettet. Kravteksten har til hensikt vise til føringer fra avdeling for "Digital sikkerhet" som kan gi følger for prosjektering. | ||
|Endringsartikler=560_2021_Endringsartikkel_2892 | |Endringsartikler=[[560_2021_Endringsartikkel_2892|Endringsartikkel 2892]] | ||
|Relatert krav= | |Relatert krav= | ||
|Opprettet=2021/02/11 | |Opprettet=2021/02/11 |
Sideversjonen fra 25. apr. 2022 kl. 11:15
ID | TRV:01918 |
---|---|
Bok | 560 |
Kapittel | 8 |
Vedlegg | |
Kravtype | Funksjonskrav, Intensjonskrav |
Kravtekst | Digital sikkerhet og kobling mellom forskjellige organisasjoners nettverk:
Bane NORs overordnede prinsipper for sonemodell og konsernstandard for digital sikkerhet skal anvendes når forskjellige organisasjoners IP/MPLS nettverk kobles sammen for realisering av tjenester ende-til-ende. |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | Overordnet krav |
Kravhensikt | Bane NOR sitt styringssystem kan ha konsekvenser for prosjektering av transmisjonsnettet. Kravteksten har til hensikt vise til føringer fra avdeling for "Digital sikkerhet" som kan gi følger for prosjektering. |
Endringsartikler | Endringsartikkel 2892 |
Relatert krav | |
Opprettet | 2021/02/11 |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Avsnitt for funksjonskrav "Nettstruktur"
|