TRV:00201: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(trv20) |
(trv20) |
||
Linje 5: | Linje 5: | ||
|Vedlegg= | |Vedlegg= | ||
|kravtype=Intensjonskrav | |kravtype=Intensjonskrav | ||
|Kravtekst=<onlyinclude> | |Kravtekst=<onlyinclude>Krysningsspor skal bygges med samtidig innkjør</onlyinclude> | ||
|Grafikkvisning= | |Grafikkvisning= | ||
|Kravhensikt=Sikre nødvendig kapasitet og effektivitet for godstrafikk på jernbanen. | |Kravhensikt=Sikre nødvendig kapasitet og effektivitet for godstrafikk på jernbanen. |
Sideversjonen fra 21. jun. 2022 kl. 09:40
ID | TRV:00201 |
---|---|
Bok | 501 |
Kapittel | 2 |
Vedlegg | |
Kravtype | Intensjonskrav |
Kravtekst | Krysningsspor skal bygges med samtidig innkjør |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | Sikre nødvendig kapasitet og effektivitet for godstrafikk på jernbanen.
|
Relatert krav | |
Opprettet | 2019/02/05 |
Referanse | Godsstrategi for jernbanen 2016-2029, utgitt av Jernbaneverket |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Felles bestemmelser/Generelle bestemmelser#Krysningsspor
|