TRV:05396: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Lagt inn eksisterende krav) |
(Tilføyd kravhensikt) |
||
Linje 4: | Linje 4: | ||
|Kapittel=6 | |Kapittel=6 | ||
|Vedlegg= | |Vedlegg= | ||
|Kravtekst=<onlyinclude> | |Kravtekst=<onlyinclude>Skinneendene skal fases 1 mm kant på hodets kjøreflate og kjørekant for å unngå skarpe kanter.</onlyinclude> | ||
|Grafikkvisning= | |Grafikkvisning= | ||
|Kravhensikt=Avfasing av skinneendene vil redusere sannsynlighet for sprekker og avskallinger i skinneendene i laskede skjøter | |||
|Endringsartikler= | |||
|Relatert krav= | |Relatert krav= | ||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
Linje 11: | Linje 13: | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
|Banedataobjekt= | |Banedataobjekt= | ||
|Kravlokasjon=[ | |Kravlokasjon=[[Overbygning/Bygging/Helsveist spor#Midlertidig laskede skjøter]] | ||
|Nyttige lenker= | |||
}} | }} |
Sideversjonen fra 21. jan. 2024 kl. 13:07
ID | TRV:05396 |
---|---|
Bok | 531 |
Kapittel | 6 |
Vedlegg | |
Kravtype | |
Kravtekst | Skinneendene skal fases 1 mm kant på hodets kjøreflate og kjørekant for å unngå skarpe kanter. |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | Avfasing av skinneendene vil redusere sannsynlighet for sprekker og avskallinger i skinneendene i laskede skjøter
|
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Overbygning/Bygging/Helsveist spor#Midlertidig laskede skjøter
|