TRV:05396: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
m (Opprettet)
 
(Tilføyd kravtype)
 
(2 mellomliggende versjoner av 2 brukere er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
{{Krav
{{Krav
|ID=
|ID=TRV:05396
|bok=
|bok=531
|Kapittel=
|Kapittel=6
|kravtype=
|Vedlegg=
|Kravtekst=<onlyinclude></onlyinclude>
|kravtype=Utførelseskrav, Sikkerhetskrav
|Opprettet=
|Kravtekst=<onlyinclude>Skinneendene skal fases 1 mm kant på hodets kjøreflate og kjørekant for å unngå skarpe kanter.</onlyinclude>
|Grafikkvisning=
|Kravhensikt=Avfasing av skinneendene vil redusere sannsynlighet for sprekker og avskallinger i skinneendene i laskede skjøter
|Endringsartikler=
|Relatert krav=
|Opprettet=2011/01/01
|Referanse=
|Referanse=
|Status=Gjeldende
|Status=Gjeldende
|Objektkategori=
|Banedataobjekt=
|Kravlokasjon=[[Overbygning/Bygging/Helsveist spor#Midlertidig laskede skjøter]]
|Nyttige lenker=
}}
}}

Siste sideversjon per 11. nov. 2024 kl. 14:31

ID TRV:05396
Bok 531
Kapittel 6
Vedlegg
Kravtype Utførelseskrav, Sikkerhetskrav
Kravtekst Skinneendene skal fases 1 mm kant på hodets kjøreflate og kjørekant for å unngå skarpe kanter.
Grafikkvisning
Krav følger av
Kravhensikt Avfasing av skinneendene vil redusere sannsynlighet for sprekker og avskallinger i skinneendene i laskede skjøter


Relatert krav
Opprettet 2011/01/01
Referanse
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Overbygning/Bygging/Helsveist spor#Midlertidig laskede skjøter