TRV:08695: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Opprettet lenke)
(fjernet hakeparenteser)
 
Linje 19: Linje 19:
|Kravhensikt=Ivareta prosjektering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen.
|Kravhensikt=Ivareta prosjektering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen.
|Endringsartikler=[[525_2024_Endringsartikkel_3489|Endringsartikkel 3489]]
|Endringsartikler=[[525_2024_Endringsartikkel_3489|Endringsartikkel 3489]]
|Relatert krav=[[TRV:05010]], [[TRV:05011]], [[TRV:05012]]
|Relatert krav=TRV:05010, TRV:05011, TRV:05012
|Opprettet=
|Opprettet=
|Referanse=
|Referanse=

Siste sideversjon per 5. mar. 2025 kl. 12:17

ID TRV:08695
Bok 525
Kapittel 5
Vedlegg
Kravtype Dokumentasjonskrav
Kravtekst [[Kravtekst::På Ofotbanen skal sporbærende konstruksjoner beregnes for utmatting i henhold til trafikkvolum med standard blandet trafikk som beskrevet i TRV:05012, i tillegg til et lasttog for utmatting med følgende betingelser som representerer trafikk med jernmalm:
  • Aksellast = 35 tonn
  • Antall aksler per vogn = 4
  • Lengde per vogn = 10 m
  • Avstand fra hver vognende til aksler i boggi = 0,8 m og 2,55 m
  • Avstand mellom indre aksler = 4,9 m
  • Antall vogner per tog = 68
  • Togets masse = 9520 tonn
  • Antall tog per døgn = 10
  • Høyeste hastighet = 60 km/h]]
Grafikkvisning
Krav følger av
Kravhensikt Ivareta prosjektering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen.
Endringsartikler Endringsartikkel 3489
Relatert krav TRV:05010, TRV:05011, TRV:05012
Opprettet
Referanse
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Laster#Lastmodeller for utmatting