TRV:08695: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Opprettet lenke) |
(fjernet hakeparenteser) |
||
Linje 19: | Linje 19: | ||
|Kravhensikt=Ivareta prosjektering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen. | |Kravhensikt=Ivareta prosjektering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen. | ||
|Endringsartikler=[[525_2024_Endringsartikkel_3489|Endringsartikkel 3489]] | |Endringsartikler=[[525_2024_Endringsartikkel_3489|Endringsartikkel 3489]] | ||
|Relatert krav= | |Relatert krav=TRV:05010, TRV:05011, TRV:05012 | ||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
|Referanse= | |Referanse= |
Siste sideversjon per 5. mar. 2025 kl. 12:17
ID | TRV:08695 |
---|---|
Bok | 525 |
Kapittel | 5 |
Vedlegg | |
Kravtype | Dokumentasjonskrav |
Kravtekst | [[Kravtekst::På Ofotbanen skal sporbærende konstruksjoner beregnes for utmatting i henhold til trafikkvolum med standard blandet trafikk som beskrevet i TRV:05012, i tillegg til et lasttog for utmatting med følgende betingelser som representerer trafikk med jernmalm:
|
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | Ivareta prosjektering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen. |
Endringsartikler | Endringsartikkel 3489 |
Relatert krav | TRV:05010, TRV:05011, TRV:05012 |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Laster#Lastmodeller for utmatting |