TRV:00106: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
mIngen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
Linje 11: Linje 11:
|Relatert krav=
|Relatert krav=
|Opprettet=
|Opprettet=
|Referanse=[https://proing.banenor.no/wiki/_media/veiledere/20180273-01-r_rev01_rapport_ngi_bergsikring_etter_q_systemet.pdf NGI-rapport: Bergsikring etter Q-systemet i jernbanetunneler].
|Referanse=[[521_2019_Endringsartikkel_2353|Endringsartikkel 2353]]
 
[https://proing.banenor.no/wiki/_media/veiledere/20180273-01-r_rev01_rapport_ngi_bergsikring_etter_q_systemet.pdf NGI-rapport: Bergsikring etter Q-systemet i jernbanetunneler].
|Status=Gjeldende
|Status=Gjeldende
|Banedataobjekt=
|Banedataobjekt=
|Kravlokasjon=[{{fullurl:521/9|#:~:text=TRV:00106}} Kravlokasjon]
|Kravlokasjon=[{{fullurl:521/9|#:~:text=TRV:00106}} Kravlokasjon]
}}
}}

Sideversjonen fra 15. des. 2021 kl. 13:50

ID TRV:00106
Bok 521
Kapittel 9
Vedlegg
Kravtype Utførelseskrav
Kravtekst Sikringskategorier: Sikringskategorier, herunder boltelengde og -avstand, nominelle sprøytebetongtykkelser, sprøytebetongbuer mm., skal bestemmes ut fra Figur: Sikringskategorier og korreksjonsfaktorer.
Figur: Sikringskategorier og korreksjonsfaktorer
Grafikkvisning
Krav følger av
Kravhensikt


Relatert krav
Opprettet
Referanse Endringsartikkel 2353

NGI-rapport: Bergsikring etter Q-systemet i jernbanetunneler.

Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Kravlokasjon