TRV:06175: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
Ingen redigeringsforklaring |
(DAEG 04.07.22 forandret fortegn < (mindre enn) til > (større enn). endringsforslag #3340.) |
||
Linje 5: | Linje 5: | ||
|Vedlegg= | |Vedlegg= | ||
|Kravtekst=<onlyinclude>a) A-balisen i L kodes alltid AX=4, AY=14 og AZ=14, og | |Kravtekst=<onlyinclude>a) A-balisen i L kodes alltid AX=4, AY=14 og AZ=14, og | ||
# skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand på linjen når 0,2 • D + 100 m | # skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand på linjen når 0,2 • D + 100 m > 0,5 • dl, hvor D er avstanden fra siste hovedsignal til frittstående forsignal, og dl er forsignalavstanden. | ||
# skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand ved [[Signal/Prosjektering/ATC#Samtidig_togbevegelse|samtidig togbevegelse]].</onlyinclude> | # skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand ved [[Signal/Prosjektering/ATC#Samtidig_togbevegelse|samtidig togbevegelse]].</onlyinclude> | ||
|Grafikkvisning= | |Grafikkvisning= |
Sideversjonen fra 4. jul. 2022 kl. 07:32
ID | TRV:06175 |
---|---|
Bok | 550 |
Kapittel | 10 |
Vedlegg | |
Kravtype | |
Kravtekst | a) A-balisen i L kodes alltid AX=4, AY=14 og AZ=14, og
|
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt |
|
Relatert krav | |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Kravlokasjon
|