TRV:06175: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
Ingen redigeringsforklaring
(DAEG 04.07.22 forandret fortegn < (mindre enn) til > (større enn). endringsforslag #3340.)
Linje 5: Linje 5:
|Vedlegg=
|Vedlegg=
|Kravtekst=<onlyinclude>a) A-balisen i L kodes alltid AX=4, AY=14 og AZ=14, og
|Kravtekst=<onlyinclude>a) A-balisen i L kodes alltid AX=4, AY=14 og AZ=14, og
# skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand på linjen når 0,2 • D + 100 m < 0,5 • dl, hvor D er avstanden fra siste hovedsignal til frittstående forsignal, og dl er forsignalavstanden.
# skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand på linjen når 0,2 • D + 100 m > 0,5 • dl, hvor D er avstanden fra siste hovedsignal til frittstående forsignal, og dl er forsignalavstanden.
# skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand ved [[Signal/Prosjektering/ATC#Samtidig_togbevegelse|samtidig togbevegelse]].</onlyinclude>
# skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand ved [[Signal/Prosjektering/ATC#Samtidig_togbevegelse|samtidig togbevegelse]].</onlyinclude>
|Grafikkvisning=
|Grafikkvisning=

Sideversjonen fra 4. jul. 2022 kl. 07:32

ID TRV:06175
Bok 550
Kapittel 10
Vedlegg
Kravtype
Kravtekst a) A-balisen i L kodes alltid AX=4, AY=14 og AZ=14, og
  1. skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand på linjen når 0,2 • D + 100 m > 0,5 • dl, hvor D er avstanden fra siste hovedsignal til frittstående forsignal, og dl er forsignalavstanden.
  2. skal brukes ved oppdatering av lenkingsavstand ved samtidig togbevegelse.
Grafikkvisning
Krav følger av
Kravhensikt


Relatert krav
Opprettet
Referanse
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Kravlokasjon