TRV:06292: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
Ingen redigeringsforklaring
(endringsforslag #3564: lagt inn henvisning til TTG + epostadresse til "godkjenning")
 
Linje 4: Linje 4:
|Kapittel=10
|Kapittel=10
|Vedlegg=
|Vedlegg=
|Kravtekst=<onlyinclude>b) '''Utførelse:''' Følgende dokumentasjon skal sendes inn til godkjenning:
|Kravtekst=<onlyinclude>b) '''Utførelse:''' Følgende dokumentasjon skal sendes TTG for godkjenning til [mailto:funksjonell.godkjenn@banenor.no funksjonell.godkjenn@banenor.no] <br />
 
* En (eller flere) ATC kodetabell(er) for den midlertidige hastighetsnedsettelsen.
* En (eller flere) ATC kodetabell(er) for den midlertidige hastighetsnedsettelsen.
* Dersom det finnes en skjematisk skiltplan for det aktuelle området, skal skiltene i forbindelse med den midlertidige hastighetsnedsettelsen tegnes inn med rødt og grønt på denne.
* Dersom det finnes en skjematisk skiltplan for det aktuelle området, skal skiltene i forbindelse med den midlertidige hastighetsnedsettelsen tegnes inn med rødt og grønt på denne.

Siste sideversjon per 17. mar. 2023 kl. 10:47

ID TRV:06292
Bok 550
Kapittel 10
Vedlegg
Kravtype
Kravtekst b) Utførelse: Følgende dokumentasjon skal sendes TTG for godkjenning til funksjonell.godkjenn@banenor.no
  • En (eller flere) ATC kodetabell(er) for den midlertidige hastighetsnedsettelsen.
  • Dersom det finnes en skjematisk skiltplan for det aktuelle området, skal skiltene i forbindelse med den midlertidige hastighetsnedsettelsen tegnes inn med rødt og grønt på denne.
  • Dersom det ikke finnes en skjematisk skiltplan, skal Signal- og baliseplassering benyttes i forbindelse med dokumentasjonen av den midlertidige hastighetsnedsettelsen.
Grafikkvisning
Krav følger av
Kravhensikt
Endringsartikler Endringsartikkel 2230
Relatert krav
Opprettet
Referanse
Status Gjeldende
Banedataobjekt
Kravlokasjon Kravlokasjon