TRV:08695: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Iht. 525 2024 Endringsartikkel 3489) |
(Iht. 525 2024 Endringsartikkel 3489) |
||
Linje 17: | Linje 17: | ||
* Høyeste hastighet = 60 km/h</onlyinclude> | * Høyeste hastighet = 60 km/h</onlyinclude> | ||
|Grafikkvisning= | |Grafikkvisning= | ||
|Kravhensikt= | |Kravhensikt=Ivareta dimensjonering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen. | ||
|Endringsartikler= | |Endringsartikler=[[525_2024_Endringsartikkel_3489|Endringsartikkel 3489]] | ||
|Relatert krav= | |Relatert krav=[[TRV:05010]], [[TRV:05011]], [[TRV:05012]] | ||
|Opprettet= | |Opprettet= | ||
|Referanse= | |Referanse= | ||
|Status=Gjeldende | |Status=Gjeldende | ||
|Banedataobjekt= | |Banedataobjekt= | ||
|Kravlokasjon= | |Kravlokasjon=[[Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Laster#Lastmodeller for utmatting]] | ||
|Nyttige lenker= | |Nyttige lenker= | ||
}} | }} |
Sideversjonen fra 7. okt. 2024 kl. 07:58
ID | TRV:08695 |
---|---|
Bok | 525 |
Kapittel | 5 |
Vedlegg | |
Kravtype | Dokumentasjonskrav |
Kravtekst | På Ofotbanen skal sporbærende konstruksjoner beregnes for utmatting i henhold til trafikkvolum med standard blandet trafikk som beskrevet i TRV:05012, i tillegg til et lasttog for utmatting med følgende betingelser som representerer trafikk med jernmalm:
|
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | Ivareta dimensjonering mot utmatting for nye sporbærende konstruksjoner på Ofotbanen. |
Endringsartikler | Endringsartikkel 3489 |
Relatert krav | [[Relatert krav::TRV:05010]], [[Relatert krav::TRV:05011]], [[Relatert krav::TRV:05012]] |
Opprettet | |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | |
Kravlokasjon | Bruer og konstruksjoner/Prosjektering og bygging/Laster#Lastmodeller for utmatting |