TRV:00110: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(TRV 2.0 klar) |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 2: | Linje 2: | ||
|ID=TRV:00110 | |ID=TRV:00110 | ||
|bok=521 | |bok=521 | ||
|Kapittel= | |Kapittel=8 | ||
|Vedlegg= | |Vedlegg= | ||
|kravtype=Utformingskrav | |kravtype=Utformingskrav |
Sideversjonen fra 15. des. 2022 kl. 09:42
ID | TRV:00110 |
---|---|
Bok | 521 |
Kapittel | 8 |
Vedlegg | |
Kravtype | Utformingskrav |
Kravtekst | [[Kravtekst::Stabilitetssikring av tverrslag/tverrpassasjer/servicetunneler: For tverrslag/tverrpassasjer/servicetunneler skal verdier for ESR og korreksjonsfaktor angitt i Tabell: Verdier for tilstøtende tunneler benyttes.]] |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | |
Kravhensikt | Sørge for optimal bruk av Q-systemer ved stabilitetssikring av øvrige tunneler uten togtrafikk. |
Endringsartikler | Endringsartikkel 2353 |
Relatert krav | |
Opprettet | 2019/09/09 |
Referanse | |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | Tunnel |
Kravlokasjon | Tunneler/Prosjektering og bygging/Arbeider foran stuff og stabilitetssikring#Stabilitetssikring |
Nyttige lenker | NGI-rapport: Bergsikring etter Q-systemet i jernbanetunneler, DOK. NR. 20180273-01-R REV. NR. 0/2019-04-25. |