TRV:00643: Forskjell mellom sideversjoner
Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Fått nytt kapittelnr.) |
m (Teksterstatting – «https://proing.banenor.no/wiki/veiledere/tunnelsikkerhet» til «https://oppslagsverk.banenor.no/prosjekteringsveilederen/sikkerhet-i-jernbanetunneler/krav-til-sikkerhetstiltak-og-prosjektering/») |
||
Linje 16: | Linje 16: | ||
|Banedataobjekt=Tunnel | |Banedataobjekt=Tunnel | ||
|Kravlokasjon=[[Tunneler/Prosjektering og bygging/Sikkerhetstiltak#Nødbelysning langs rømningsveier]] | |Kravlokasjon=[[Tunneler/Prosjektering og bygging/Sikkerhetstiltak#Nødbelysning langs rømningsveier]] | ||
|Nyttige lenker=[https:// | |Nyttige lenker=[https://oppslagsverk.banenor.no/prosjekteringsveilederen/sikkerhet-i-jernbanetunneler/krav-til-sikkerhetstiltak-og-prosjektering/#tilgjengelig_tidsrom_for_alternativ_stromforsyning_til_sikkerhetsinstallasjoner Bane NORs veileder for tunnelsikkerhet] | ||
{{Guide for the application of the SRT TSI (2019)}} | {{Guide for the application of the SRT TSI (2019)}} | ||
}} | }} |
Siste sideversjon per 19. des. 2024 kl. 14:08
ID | TRV:00643 |
---|---|
Bok | 521 |
Kapittel | 11 |
Vedlegg | |
Kravtype | Funksjonskrav, Sikkerhetskrav |
Kravtekst | Autonomi og pålitelighet: En alternativ strømforsyning skal være tilgjengelig i et passende tidsrom etter at hovedstrømforsyningen har sviktet. Nødvendig tid skal være i samsvar med evakueringsscenarioene og beskrevet i beredskapsplanen. |
Grafikkvisning | |
Krav følger av | Overordnet krav |
Kravhensikt | Sikre redundans av strømforsyning. |
Endringsartikler | Endringsartikkel 2904 |
Relatert krav | TRV:00641 |
Opprettet | 2011/01/01 |
Referanse | TSI SRT 2019 4.2.1.5.4 c). |
Status | Gjeldende |
Banedataobjekt | Tunnel |
Kravlokasjon | Tunneler/Prosjektering og bygging/Sikkerhetstiltak#Nødbelysning langs rømningsveier |
Nyttige lenker | Bane NORs veileder for tunnelsikkerhet |