Endringslogg Signal/Bygging: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Teknisk regelverk utgitt 8. oktober 2024
(Oppdatert endringslogg)
(Oppdatert endringslogg)
Linje 1: Linje 1:
=Endringslogg for [[Signal/Bygging]] pr 01.09.2014=
{| class="wikitable"
|-
! width=110 | Kapittel / Avsnitt !! Endring !! Endringsartikkel
|-
| [[Signal/Bygging/ATC/Parallellbaliser#Elektrisk_montasje|ATC/Velegg a]]
| Nytt krav for å forhindre mulighet for sikkerhetsfeil ved feil på ATC-koder
| [[551_2015_Endringsartikkel_1158]]
|}
=Endringslogg for [[Signal/Bygging]] pr 26.01.2015=
=Endringslogg for [[Signal/Bygging]] pr 26.01.2015=



Sideversjonen fra 21. aug. 2015 kl. 11:06

Endringslogg for Signal/Bygging pr 01.09.2014

Kapittel / Avsnitt Endring Endringsartikkel
ATC/Velegg a Nytt krav for å forhindre mulighet for sikkerhetsfeil ved feil på ATC-koder 551_2015_Endringsartikkel_1158

Endringslogg for Signal/Bygging pr 26.01.2015

Det er ikke gjort kravendringer i Signal/Bygging i denne revisjonen.

Endringslogg for Signal/Bygging pr 29.08.2014

Kapittel / Avsnitt Endring Endringsartikkel
Togdeteksjon/vedlegg i) Figurer er endret for å samsvare med krav (18 m endret til 21 m) 551_2014_Endringsartikkel_923

Endringslogg for Signal/Bygging pr 25.01.2014

Det er ikke gjort kravendringer i Signal/Bygging i denne revisjonen.

Endringslogg for Signal/Bygging pr 27.08.2013

Kapittel / Avsnitt Endring Endringsartikkel
Signal/Bygging/ATC#Bruk_av_balisedeksler Det er lagt inn krav for å ivareta sikkerheten ved bruk av balisedeksler. 551_2013_Endringsartikkel_363
Signal/Bygging/ATC#Baliseplassering_generelt Nytt krav om maksimal kabellengde mellom koder og tilhørende styrte balise. 551_2013_Endringsartikkel_418

Endringslogg for Signal/Bygging pr 22.01.2013

Det er ikke gjort kravendringer i Signal/Bygging i denne revisjonen.

Endringslogg for Signal/Bygging pr 05.07.2012

Det er ikke gjort kravendringer i Signal/Bygging i denne revisjonen.

Endringslogg for Signal/Bygging pr 06.01.2012

Kapittel / Avsnitt Endring Endringsartikkel
ATC/Midlertidige hastighetsnedsettelser/Montasje av baliser/balisegrupper Det er gitt mulighet for å bruke flere typer balisefester, og det er lagt til krav om mekanisk styrke og krav til avstand mellom balise og antenne. 551_2011_Endringsartikkel_164
ATC/Midlertidige hastighetsnedsettelser/Montasje av baliser/balisegrupper Avsnitt om N- og RO-baliser er fjernet. 550_2011_Endringsartikkel_179
ATC/Midlertidige hastighetsnedsettelser/Montasje av baliser/balisegrupper Fjernet kulepunkt om bruk av repeterbaliser ved signal 69a.
ATC/Mekanisk montering/Festing av balisekabel Krav om at balisekabel skal festes med tre klammer. Vises også i ny figur 14. 551_2011_Endringsartikkel_178

Endringslogg for Signal/Bygging pr 04.03.2011

Kapittel Avsnitt Endring Konsekvens for bruker
Togdeteksjon Vedlegg c, d, e, f, g og h Endre prosedyre for innjustering av 10/50 kHz innkoblingsfelt blant annet for å ta høyde for nye versjoner av komponenter. Bedre beskrivelse for å justere 10/50 kHz
Togdeteksjon Nytt vedlegg Justeringsregler for Westinghouse sporfelter tatt inn i regelverket
Togdeteksjon Vedlegg a Endret måleskjema Ingen
Generelle krav Alarmanlegg Alarmanlegg vurderes ved behov og tas opp med infrastruktureier i hvert enkelt tilfelle. Ansvar flyttet til infrastruktureier